یکشنبه 13 بهمن (18:09)

مرجع خبری پرسپولیس : افشین پیروانی به تمرینات روز شنبه تیمش نرفت تا اعتراضش را نسبت به موضع مدیر تیم درباره علی کریمی نشان دهد.

غیبت افشین پیروانی در اولین تمرین پس از بازی تیمش برابر پیام حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت. سرمربی سرخها درباره اتفاقی که باعث شد به تمرین نرود ، صبح امروز گفته بود دلیل غیبتم نه مریضی که دلخوری از اتفاقات بازی بود. اتفاقات بازی به دو دسته تقسیم می شدند. دسته اول فحاشی تماشاگران به سرمربی تیم بود که او در واکنش به این توهین ها می گوید:« نمی دانم چه باید بگویم. مشکوک است. نمی دانم چطور است که نام دوستانی در ورزشگاه فریاد می شود که از تیم دور هستند و این فریادها وقتی ما گل برتری را می زنیم ، بیشتر می شود. بدون شک این کار هدایت شده است. »

بخش دوم اتفاقات اما ، تصمیمات مدیریتی است که بیش از توهین ها قلب افشین را شکسته است. او در این باره می گوید:« دیگر خسته شده ام. کاری کرده اند که نمی توانم کار کنم. تکلیفم مشخص نیست. یا من سرمربی هستم ، یا نیستم اگر هستم چرا حرف از مربی خارجی می زنند و اگر من مربی نیستم پس چرا اخراجم نمی کنند؟» پیروانی حاضر نشد حرفی در این باره که چرا به تمرین صبح نرفت بزند اما یکی از دوستان صمیمی او در این باره به مرجع خبری گفت:« افشین وقتی دیشب شنید باشگاه کریمی را از تمرین محروم کرده تصمیم گرفت به تمرین نرود. او صبح به سعداوی زنگ زد و گفت نمی آید و نعیم ماجرا را به باشگاه منعکس کرد. البته بعدا مقامات باشگاه برای اینکه اوضاع تیم بدتر از قبل نشود به دنبال علی رفتند و از او خواستند که به تمرین بیاید.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)