تیم فوتبال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات زیر ۲۲ سال آسیا مغلوب استرالیا شد.

 به گزارش تسنیم، تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه رویال پلیس مسقط عمان به مصاف استرالیا رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر استرالیا خاتمه یافت. پترس اسکاپتیس (55) تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند.

در نیمه نخست ایران توسط کاوه رضایی چند موقعیت گلزنی را از دست داد اما بیشتر زمان بازی به نبردهای دو تیم در میانه میدان گذشت. در نهایت نیمه اول بدون ایجاد موقعیت جدی از سوی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم استرالیا ابتکار عمل را در دست گرفت و دقیقه 55 روی یک ضربه کرنر و بعد از دفع ناقص توپ اول توسط بیرانوند، پترس اسکاپتیس دروازه تیم ایران را باز کرد. لحظاتی بعد استرالیا شانس رسیدن به گل دوم را از دست داد اما در ادامه ایران برای جبران گل خورده فشار حملات در نیمه زمین استرالیا را افزایش داد.

آمدن پیمان میری بجای بهنام برزای ترفند ایران برای افزایش توان تهاجمی بود اما دفاع چند لایه استرالیا اجازه نزدیک شدن مهاجمان ایران به دروازه این تیم را نمی‌داد. در دقایق پایانی ارسلان مطهری جایگزین احسان پهلوان شد. این بازیکن در دقیقه 85 می‌توانست گل تساوی ایران را به ثمر برساند اما جان هال دروازه‌بان استرالیا توپ را مهار کرد.

ایران در لحظات پایانی موقعیت‌های دیگری هم از دست داد و البته استرالیا هم روی ضد حملات صاحب فرصت شد که بیرانوند دروازه ایران را بسته نگه داشت تا بازی با همان برتری یک بر صفر استرالیا خاتمه یابد.

با این نتیجه استرالیا 6 امتیازی شد و در صدر گروه قرار گرفت و ایران هم یک امتیازی باقی ماند. دیگر دیدار گروه C از ساعت 19:30 بین ژاپن و کویت برگزار خواهد شد. آخرین دیدار تیم ایران در مرحله گروهی ساعت 16:30 پنجشنبه 26 دی مقابل کویت انجام می‌شود.

شاگردان هومن افاضلی در اولین دیدار برابر ژاپن به تساوی 3 بر 3 دست یافته بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)