پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان مد نظر برانکو برای حضور در تیم پرسپولیس گفت: سرمربی پرسپولیس رضایت داشت و قرار است امروز کارهای عقد قرارداد با پرسپولیس را انجام دهم.
 
ایمان صادقی درخصوص حضورش در تمرین روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول از همه باید بگویم که از اینکه دیروز در تمرین پرسپولیس حاضر شدم بسیار خوشحالم از طرف دیگر پرسپولیس را تیم جوان و خوبی دیدم و باید بگویم که دیروز وقتی با پانادیچ تمرین می‌کردیم واقعاً او را یک مربی حرفه‌ای و کار بلد دیدم و باید بگویم تمریناتی که دیروز انجام دادم تا به حال در هیچ تیمی انجام نداده بودم و تمرین بسیار حرفه‌ای انجام دادم.
 
وی ادامه داد: برانکو هم به من خوش‌آمد گفت و برخورد خوبی با من داشت و خوشبختانه توانستم نظر مثبت او را به خودم جلب کنم و انشاءالله به تیم فوتبال پرسپولیس خواهم پیوست.
 
دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان در پایان خاطرنشان کرد: قرار است امروز صبح همراه با سایر بازیکنان در تست‌های آمادگی جسمانی شرکت کنم و بعد از ظهر به باشگاه می‌روم تا کارهای عقد قرارداد را انجام دهم چرا که قرار است همراه با آقای طاهری با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری بگیرم اما برای ثبت قرارداد ابتدا باید ببینم مدارکم کامل هست یا نه چرا که اگر مدارکم کامل نباشد باید هرچه سریعتر آنها را از انزلی بیاورم و فرصت زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده است.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)