پرسپولیس نیوز: اومانا می گوید:« اول سهمیه می‌خواهیم و بعد قهرمانی.»
 
مايكل اومانا بدون شك كارنامه‌دارترين بازيكن خارجي فوتبال ايران است. او با تجربه ارزشمند از حضور در جام‌هاي جهاني و سه دوره حضور در جام ملت‌هاي آمريكاي مركزي (كونكاكاف) اوايل فصل گذشته به ايران آمد تا به جمع شاگردان علي دايي اضافه شود. فصل قبل براي اومانا فصل خوبي بود ولي در اين فصل، فرصت زيادي براي بازي پيدا نكرد كه دليل عمده آن، مصدوميت عنوان شد. با توجه به محروميت محسن بنگر، حالا اومانا اين شانس را دارد كه به تركيب اصلي برگردد. اين بازيكن گفت: «با اينكه مدتي است از تركيب اصلي دور شده‌ام ولي هميشه سعي مي‌كنم شرايط ايده‌آلم را در تمرينات حفظ كنم. البته تمرينات ما هميشه منظم پيش مي‌رود و كادر فني تيم به اين مسئله اهميت زيادي مي‌دهد، به همين علت حاضريم براي موفقيت باشگاه پرسپوليس هر كاري كه لازم است، انجام دهيم.»
 
اين بازيكن در پاسخ به اين سؤال كه چطور با اين همه مدت كه نيمكت‌نشين بودي، كنار آمده‌اي، ادامه داد: «من بازيكن حرفه‌اي هستم و مشكلي بابت نيمكت‌نشيني ندارم. اعتراضي هم نمي‌كنم چون سرمربي بيش از ساير اعضاي تيم به فكر موفقيت است. به اعتقاد من برانكو مربي بزرگي است و تمركز بالايي روي همه‌ بازيكنان حتي ذخيره‌ها دارد. البته من در مقطعي از فصل دچار مصدوميت شدم و به همين دليل بازگشتم به تمرينات، با وقفه روبه‌رو شد اما باز هم تلاشم را مي‌كنم تا نظر سرمربي را جلب كنم و هر زماني كه در تركيب ثابت پرسپوليس قرار بگيرم، تمام توانم را صرف موفقيت تيم مي‌كنم.»
 
از اومانا پرسيديم با توجه به توقف تيم طي بازي‌هاي اخير، آيا مي‌توانيم سرخپوشان را هنوز يكي از شانس‌هاي قهرماني بدانيم يا نه، كه گفت: «بله و معتقدم در حال حاضر شانس بزرگي براي قهرماني در ليگ برتر براي‌مان وجود دارد. به شرايط‌مان نگاه كنيد‌؛ بازي‌هاي سخت كه در ابتداي فصل نيز امتيازات زيادي از ما گرفت را از دست داده‌ايم و بازي‌هاي متوسط منتظرمان است. اميدواريم كه با كسب امتياز در بازي‌هاي حساس، بار ديگر به صدر جدول نزديك شويم. صددرصد نهايت تلاش‌مان را مي‌كنيم كه مقام قهرماني را به هواداران هديه دهيم. ابتدا كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا و بعد قهرماني در ليگ برتر ايران هدف ماست.»
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)