پرسپولیس نیوز :   سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر صبا گفت: متاسفم که نتوانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. ما در این دیدار موقعیت های زیادی داشتیم اما شانس با ما یار نبود و نتوانستیم به برد برسیم.

 برانکو ایوانکوویچ در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صبای قم که شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک به پایان رسید به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس این ورزشگاه گفت: دهه محرم را به همه تسلیت می گویم. در چنین فضایی که پر از احساس بود امروز بازی را انجام دادیم که می دانستیم بازی سختی در انتظار ماست.

وی افزود: همانطور که قبلا گفته بودم شاید این بازی کلیدی ترین بازی کل فصل ما باشد. با تمام قلب مان به دنبال پیروزی بودیم و متاسفم که نتوانستیم با پیروزی هواداران را خوشحالم کنیم و نتوانستیم این برد را تقدیم کنیم به کاپیتان فقیدمان.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اما من اصلا هیچ ایرادی از بازیکنانم نمی توانم بگیرم. آنها تمام نیرویشان را در زمین گذاشتند و تا آخرین دقیقه و ثانیه اعتقاد به برد داشتند اما متاسفانه شانس کافی هم نداشتیم. بازهم فرصت های متعددی را از دست دادیم و عملا می گویم که بازی روی یک دروازه می چرخید اما به اندازه کافی شانس با ما یار نبود که موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه افزود: می دانستیم چه بازی سختی داریم چرا که بدون پنج بازیکن اصلی مان بازی می کردیم. امید عالیشاه و احمدزاده محروم بودند. اومانیا و حاتمی مصدوم بودند و هادی نوروزی را هم برای همیشه نداشتیم. فقط می توانم تبریک بگویم به بازیکنانم به خاطر زحمتی که امروز کشیدند.

وی افزود: از این صحبت دایی غافلگیر شدم. اگر داور می خواست یکطرفه قضاوت کند باید در همان ابتدای بازی روی مهدی طارمی اعلام خطای پنالتی می کرد. من در مورد داور صحبت نمی کنم. شاید صبا اینطور یاد گرفته که همیشه حداکثر کمک را از سوی داور داشته باشد.

برانکو ادامه داد: امروز بازی کردن برای بازیکنان ما سخت بود. برخی از آنها هنگام گرم کردن هم داشتند گریه می کردند و بازی را در شرایط احساسی شروع کردند. در چنین شرایطی نمی شود خوب بازی کرد. این اولین بازی بعد از آن اتفاق تلخ بود. کاریش هم نمی شود کرد و تنها داروی آن کار کردن است.

وی افزود: بازی کردن برابر تیمی که با هفت یا هشت بازیکن دفاع می کند کار ما را سخت کرد. دو توپ ما به تیر خورد اما توپ آنها آمد و وارد دروازه شد. با این حال ما باید کار کنیم و تمرینات بیشتری را پیگیری کنیم تا شرایط بهتری داشته باشیم. برای ما بازی داخل و یا خارج از خانه فرقی نمی کند. باید تلاش کنیم و از این وضعیت خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما برای قهرمانی خواهیم جنگید. البته طبیعی است که عقب افتادگی هایی در کارمان داریم اما لیگ هنوز طولانی است و بالا و پایین شدن تیم ها را خواهیم داشت. امیدوارم ما بازیهای ناجور نداشته باشیم.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این پرسش که چرا راهکاری خواهید داشت که بازیکنان ملی پوش این تیم در بازگشت از تیم ملی کیفیت لازم را داشته باشند گفت: البته این فقط مشکل پرسپولیس نیست. تمام تیم های دنیا که بازیکن در تیم ملی شان دارند وقتی برمی گردند به باشگاه هایشان مشکل دارند. به خاطر اینکه برنامه ها متفاوت است. برنامه تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. بازیکنانی که در تیم ملی بازی نمی کنند افت می کنند. این هست و هیچ تغییری در آن نمی شود داد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)