مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بدشانسي در برخي بازي‌ها دليل نتيجه نگرفتن ما بود.

توميسلاو ايكوويچ اظهار داشت: سعي مي‌كنم زياد مصاحبه نكنم چون نظرات فني را كرانچار به رسانه ها انتقال مي‌دهد و من بايد مسائل ديگر تيم را بررسي كنم.

 
معتقدم بدشانسي فقط پرسپوليس را متوقف كرده است. ما از لحاظ فني و تاكتيكي از خيلي‌ از تيم‌ها بهتر هستيم اما متاسفانه جواب زحمت خود را نمي‌گيريم. پرسپوليس الان با كيفيت بازي مي‌كند اما بازيكنان بايد بدانند جدي تر به ميدان بروند و اشتباهات فردي را به حداقل برسانند. جمع كردن امتياز در اين شرايط حساس براي پرسپوليس اهميت زيادي دارد.
ايكوويچ درباره شايعه مشكلاتش با شيث رضايي گفت: من با شيث هيچ مشكلي ندارم. او در كنار ساير نفرات بهترين بازيكن پرسپوليس است.
وي خاطرنشان كرد: تكنيك و قدرت را در فوتبال ايران ديده‌ام. مثلا تيمي مثل شاهين از انتهاي جدول پرسپوليس مدعي را متوقف مي‌كنند. اين موضوع نشان مي‌ دهد فوتبال ايران و ليگ برتر غير قابل پيش بيني است و بايد در هر بازي فكر كرد كه با قهرمان بازي مي‌كنيم.
ايكوويچ يادآور شد: هواداران متعصب پرسپوليس من و كرانچار را شگفت زده كرده‌اند. البته ما از اين گونه هواداران بارها ديدم اما بهتر است آنها هنوز حامي تيم باشند و اجازه ندهند كه بازيكنان با ترس در هر مسابقه به ميدان بروند. اميدوار هستم روزي برسد كه پرسپوليس به حق خود در ليگ برتر برسد تا هواداران و مسئولان باشگاه خوشحال شوند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)