مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت : از عملکردم طی دو بازی گذشته راضی نیستم اما برای این بازی های ضعیف توجیه دارم.

 

*آقای بائو می خواستیم نظرتان را در مورد بازی با استقلال اهواز بدونیم.

بازی خوبی نبود. بارها هم پیش از این گفتیم الان نمیشه در مورد ما قضاوت کرد. اولاً ما دیر شروع کردیم هنوز بدنهامون به شرایط عادی نرسیده است. بدنهای همه بازیکنان هنوز باز نشده و به اصطلاح فوتبالیست‌ها تو کُپ است. اما این بدنها در همین دو سه هفته اول باز می شود و انشاء ا… از هفته سوم و چهارم بدنها باز می‌شود و می توانیم بازی خوب انجام دهیم. تیم هم در این مدت هماهنگ تر می‌شود بازیکنان بیشر به همدیگر نزدیک می‌شوند من اعتقاد دارم تیممون خیلی بهتر خواهد شد.

 

*خودت از بازی اول و دومت راضی بودی؟ توانستی انتظارات را برآورده کنی؟

نه به هیچ وجه راضی نبودم ولی توجیه دارم. نگاه کنید فوتبالیست باید بدن خوبی داشته باشد که بتواند خوب بازی کند. به همین دلیل فوتبالیست‌های خوب در یک سنی فوتبال را کنار می‌گذارند. تکنیک یک بازیکن همیشه با بازیکن هست در هر سن و سالی ولی بدن و قوای جسمانی است که موجب می شود یک فوتبالیست بتواند از تکنیکش استفاده کند. الانم باید بگم من خودم قبل از اینکه لیگ شروع بشه 30 روز تمرین بدنسازی کردم و بدنم باید شرایط بازی پیدا کند. ی

کی از دلایل دیگری که بدنمان به شرایط بازی نرسیده این است که قبل از فصل بازی تدارکاتی نداشتیم و من فقط یک نیمه 45 دقیقه‌ای برابر پیکان بازی کردم.

 

در اون بازی پیکان هم در شرایط بدنسازی بود و فشاری به بدنهای ما نیامد. در دو بازی گذشته  دقیقه 70 به بعد خود من بدنم جواب نمی‌داد فکر کنم بچه‌ها تیم هم همین شرایط را داشته باشند. واقعاً در این دقایق ضعف داریم و روی غیرتمان بازی‌ می‌کنیم. ولی اصلاً جای نگرانی ندارد این مسائل همه حل شدنی است. تیم‌های رقیب اصلی ما هم در این دو هفته امتیاز از دست داده‌اند. هواداران هم می‌دانند تیم واقعی را از هفته سوم چهارم به بعد می توان دید.من اینم اشاره کنم هر ساله ما در هفته‌های اول این مشکلات را داشتیم ولی امسال توقعات بالاست کمی این مشکل بدنی برایمان دردسر ایجاد کرده است. امیدوارم هواداران کمی صبر داشته باشند زیرا حیف این تیم خوب است که به اون فرصت نداد.

*آقای بائو در این دو بازی در دو پست بازی کردی هافبک نفوذی و هافبک چپ. تو کدام پست راحت‌‌تر هستید؟ خودت کدام را ترجیح میدی؟

من پشت مهاجم بهتر بازی می‌کنم. سال گذشته در ابومسلم هم پشت مهاجم بازی می‌کردم. در این دوبازی گذشته در یک نیمه پشت مهاجم و در یک نیمه هافبک چپ بازی کردم. با توجه به اینکه هنوز شرایط بدنی‌ام مهیا نشده و پستی که من بازی می کنم نیاز به قدرت بدنی بالائی دارد باید دائماً در دفاع و حمله شرکت کنم . بدنم که آزاد بشه خودم دوست دارم پشت مهاجم بازی کنم.

*از پاس همدان شناخت دارید؟

از تیم امسال که نه. قرار است کادر فنی فیلم بازی را بگذارد و برای ما آنالیز کند. ولی تیم پرهوادار و خوبی در همدان است.

*در این بازی برای چه نتیجه‌ای به میدان می‌روید؟

ما برای کسب حداکثر امتیاز می‌رویم. باید ببریم که فاصله امتیازاتمان با دیگر رقبا زیاد نشود. زیرا پرسپولیس همیشه مدعی است و باید بالای جدول باشد.

*امسال هم پرسپولیس مدعی قهرمانی است؟

صد در صد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)