مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم اتفاقي كه در دوران حضورم در استقلال و پس از برگزاري اردو در امارات رخ داد اين بار تكرار نشود

ميثم بائو در خصوص اردوي امارات اظهار داشت: بازي‌هاي سختي انجام داديم. پس از بازي برابر صبا يك روز استراحت

 كرديم و در شرايط دشواري به امارات سفر كرديم. بازيكنان خسته و عصبي بودند. به نظر من اگر در تهران يا يكي از شهرهاي ايران اردو را برگزار مي‌كرديم براي تيم بهتر بود، با شرايط آب‌وهواي امارات دچار مشكل مي‌شويم.
وي ادامه داد: زماني كه در استقلال بازي مي‌كردم اردوي 10 روزه‌اي را در امارات برگزار كرديم و پس از بازگشت پنج هفته در رقابت‌هاي ليگ نتيجه نگرفتيم. اميدوارم چنين اتفاقي براي پرسپوليس رخ ندهد، البته در اين مسابقات بازيكنان اصلي پرسپوليس زياد بازي نكردند.
بائو خاطرنشان كرد: اميدوارم بدن بازيكنان تحليل نرود، زيرا بازي با ذوب‌آهن در هفته پنجم ليگ دشوار است و پيروزي در اين مسابقه براي ما اهميت زيادي دارد.
وي درباره النصر امارات تأكيد كرد: تيم اماراتي 10 دقيقه فشار زيادي روي دروازه ما آورد و پس از به ثمر رساندن گل اول، بازي دفاعي از خود به نمايش گذاشت. النصر 12 نفره بازي كرد و داور نيز به كمك اين تيم آمد. به دنبال بهانه نيستم و فيلم بازي نشان‌دهنده ادعاي ما است.
وي درباه عصبي بودن بازيكنان پرسپوليس گفت:

در بازي‌هاي رسمي بازيكنان عصبي نمي‌شوند و رفتار خود را كنترل مي‌كنند، زيرا احتمال اخراج وجود دارد، اما در بازي دوستانه قرار نيست سر ما بريده شود. براي داور متأسف هستم كه با سوت‌هاي خود بازي را خراب كرد و تمركز بازيكنان را بر هم زد. شناخت لازم را از داور مسابقه داشتم و مي‌دانستم رابطه خوبي با ايراني‌ها ندارد.
بائو يادآور شد: همه فهميدند بازي كردن در 2 ماه اول تابستان در امارات دشوار است، زيرا آب و هواي مناسبي ندارد و بدن بازيكنان تحليل مي‌رود. در اين زمان تيم‌هاي ليگ اماراتي به علت وجود اين شرايط در اروپا اردو برگزار مي‌كنند، اما در هر صورت به نظر كادر فني احترام مي‌گذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)