مرجع خبری پرسپولیس : هافبك پرسپوليس گفت: از هيچ‌كس ناراحت نيستم اما با وجود علي دايي جاي من ديگر در پرسپوليس نبود.

ميثم بائو  اظهار داشت: 3 پيشنهاد بسيار خوب از تيم‌هاي ليگ برتري دارم كه تا روز پنجشنبه تكليف نهايي‌ام را روشن مي‌كنم اما صددرصد ديگر پرسپوليسي نيستم.

وي افزود: پستي و بلندي‌هاي زيادي در فصل جاري در پرسپوليس گريبانگير من شد اما من از هيچ كس ناراحت نيستم. به اين نتيجه رسيدم كه با وجود دايي و با توجه به قرارداد يكساله‌اي كه با پرسپوليس داشتم ديگر جاي من در اين تيم نيست. البته بايد اعلام كنم در زمان كرانچار در پرسپوليس بسيار راحت بودم و به نظرم توانستم جواب اعتماد او را بدهم.

بائو در ادامه در خصوص همكاري‌هاي خود با تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت: ابتدا جا دارد به مسئولان شهرداري تبريز بابت صعود به ليگ برتر تبريك بگويم. من فقط به دليل اينكه با مسئولان اين باشگاه دوست هستم مي‌خواهم به آنها كمك كنم و به هر طريقي كه شده اين كار را انجام مي‌دهم چون مطمئن هستم در فصل آينده شهرداري تبريز در ليگ برتر حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.

وي در خصوص پيشنهاد باشگاه استقلال گفت: صحبت‌هايي در اين زمينه شده اما براي جلوگيري از هرگونه بازارگرمي بهتر است حرفي نزنم تا اينكه تكليف نهايي‌ام روشن شود. ابتدا سعي مي‌كنم طي چند روز آينده برگه تسويه حسابم را از باشگاه پرسپوليس بگيرم و بعد به فكر انجام كارهاي ديگرم باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)