هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: الان بازیکن تراکتورسازی هستم و با توجه به تعهدی که نسبت به این تیم دارم باید بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم.

به گزارش اوج ، میثم بائو درباره شرایط تیمش قبل از رویارویی با پرسپولیس اظهار داشت: خداراشکر شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات منظمی را انجام داده ایم و آماده شروع لیگ هستیم. امیدوارم بتوانیم از اولین بازی موفقیت های خوبی بدست آوریم و جزو مدعیان قرار بگیریم.

وی ادامه داد: بازی با پرسپولیس هم مثل سایر دیدارها 3 امتیازی است اما چون اولین بازی است حساسیت بیشتری یافته است. به هر حال آنها پرسپولیس هستند و ما هم تراکتورسازی. قطعا هوادارانمان در این دیدار تنهایمان نمی گذارند و از تیمشان حمایت می کنند. من اطمینان دارم که هواداران ما حداقل 50 درصد ورزشگاه آزادی را پر می کنند و کاری می کنند که در تهران ما میزبان باشیم.

هافبک تراکتورسازی درباره نیمکت نشینی اش در دیدارهای دوستانه و اینکه آیا نگران تکرار اتفاقات تلخ استقلال در لیگ سیزدهم با پیراهن تراکتور نیست، تاکید کرد: من حدود 25 روز دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات ملحق شدن و طبیعی است که کمی از سایر بازیکنان عقب تر باشم اما با این حال هنوز مشخص نیست چه کسی در ترکیب تیم بازی کند. ما هافبک های بسیار خوبی داریم. پارسال در استقلال 14 هافبک بودیم اما باز هم به همه بازی رسید. قطعا در تراکتور تعداد هافبک های کمتر است و به همه بازی می رسد. نگران چیزی نیستم. می خواهم درباره استقلال مطلبی را بیان کنم. من اگر از استقلال رفتم به خاطر بازی نکردن و این مسائل نبود؛ دلیل اصلی جدایی ام مشکلات مالی بود و دیگر نمی توانستیم این شرایط را تحمل کنم.

بائو در پاسخ به این سوال که آیا مقابل پرسپولیس به عنوان یک استقلال بازی می کند یا یک تراکتوری، افزود: من برای هر سه تیم احترام قائلم  اما الان بازیکن تراکتورسازی هستم و با توجه به تعهدی که نسبت به این تیم دارم باید بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)