مرجع خبری پرسپولیس : ميثم بائو با حضور در پرسپوليس، آرزوهاى زيادى را در سر داشت اما حالا به نيمكت چسبيده است. با او گفت وگويى داشتيم كه مى خوانيد:
• فكرش را مى كردى نيمكت نشين شوى؟
– كم كم داشتم جايگاه اصلى ام را در پرسپوليس پيدا مى كردم اما از ۲۰ روز قبل آثار سرماخوردگى در وجودم بيشتر و بيشتر شد. من واقعاً به يك استراحت خوب نياز داشتم به خصوص الان كه بازى ها بسيار فشرده دنبال مى شود.

• ظاهراً براى تو حاشيه ها در پرسپوليس بيشتر از زمانى است كه پيراهن استقلال را بر تن مى كردى؟

– به هر حال هر تيمى حاشيه هاى خودش را دارد. استقلال هم حاشيه هايش كوچك نبود اما بايد بپذيريم كه پرسپوليس كمى از استقلال بزرگتر است. تماشاچيان بيشترى دارد به همين خاطر حاشيه هايش هم بزرگتر است. من ۳ سال در استقلال بودم. در آنجا اين همه نوسان در كار ورفت و آمد را نديدم. فكر مى كنم عمده ترين عامل افزايش حاشيه ها در اين تيم بزرگ همين مسائل باشد.
• فكر مى كنى نبود كريمى بيشتر براى پرسپوليس حاشيه داشت يا بودنش؟
– نبودش هم از نظر فنى به ضرر ما بود هم از لحاظ روحى و روانى و حاشيه اى. ما مقابل مقاومت سپاسى ۴ گل از حريف پيش بوديم و باز هم مردم اسم كريمى را فرياد مى زدند. پس اگر او با تيم بود چنين اتفاقى نمى افتاد. اگر او در پرسپوليس بود الان در صدر جدول بوديم و حاشيه هم نداشتيم. اگر بود توقعات هواداران از ما بازيكنان كمتر مى شد. و راحت تر بازى مى كرديم. مى بينيد كه بودنش بيشتر براى پرسپوليس نفع داشت تا نبودش. اول فصل همه گفتند ميثم بائو قرار است جاى كريمى را بگيرد اما واقعيت اين نبود. من در سمت چپ، راست و هافبك دفاعى بازى كرده ام و مى بينيد كه در پست او نبودم.

• يك برد پر حرف و حديث مقابل تراكتور داشتيم و مقابل استيل آذين هم باختيد. حالا همه نگران بازى با ابومسلم هستند.

– فكر مى كنم در اين بازى خيلى بهتر از بازى هاى قبل ظاهر خواهيم شد. اين را مطمئن باشيد.

• آن هم با اين بدن هاى ضعيف؟

– اتفاقاً من اصلاً فكر نمى كنم مشكل بدنى داشته باشم. اگر اينطور است چرا مقابل سايپا اين مشكل را نداشتيم. چرا مقابل مقاومت سپاسى توانستيم ۳ گل را در نيمه دوم بزنيم؟
• حضور كاظمى در ابومسلم باعث شده تا بازى حساس تر جلوه كند؟
– من خودم بازيكن ابومسلم بوده ام. مى دانم كه اين تيم با كسب انگيزه مى تواند بسيار متفاوت نشان دهد. آمدن كاظمى هم به آنها انگيزه اين كار را مى دهد. بايد مراقب اين تيم باشيم.
    
   
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)