مرد شماره ۱۱ سرخ ها نيز همچنان در مشهد به سر مى برد تا در كنار خانواده، از تعطيلات و فرصت مغتنمى كه نصيبش شده، نهايت استفاده را ببرد.

گفت وگو با وى را بخوانيد:


• وضعيتتان چطور است؟

– خدا را شكر. همه چيز خوب است و همچنان در دوران تعطيلات هستم البته نه فقط استراحت مطلق، بلكه طبق برنامه اى كه دارم، تمرين هم مى كنم تا بدنم از شرايط ايده آل و مناسب خارج نشود و با شروع تمرينات اوليه تيم، با آمادگى خوبى درتمرينات گروهى حضور پيدا كنم.


• از پرسپوليس چه خبر؟
– بى خبر نيستم. شنيده ام تيم يارگيرى اش را كرده و مذاكرات براى جذب نفرات ديگر و مهره هايى كه مدنظر كادر فنى است نيز در حال پى گيرى مى باشد تا به اميد خدا تيم قدرتمندى را در فصل نقل و انتقالات جمع كنيم و با قدرت كامل و آمادگى ايده آل، كارمان را در فصل جديد استارت بزنيم.


• در مورد نفراتى كه جذب شده اند (رضايى، فشنگچى و نورى، چه نظرى دارى. به نظرت اين نفرات مى توانند در پرسپوليس مثمرثمر واقع شوند؟

– خوشبختانه كادر فنى و مديريت ما اشراف و اطلاعات خوبى نسبت به فوتباليست هاى ايرانى و مهره هاى كارآمد و خوب حاضر در ليگ دارد. نفراتى را كه نام برديد و دو سه روز پيش به پرسپوليس ملحق شدند، جزو مهره هاى خوب و مثمرثمر براى تيمهاى قبلى خود بوده اند و اين سه انتخاب جزو بهترين انتخاب هاى فصل نقل و انتقالات بوده  است. با تمديد مهره هاى سال قبل ان شاءالله امسال پرسپوليس تبديل به يكى از بهترين  تيم هاى حاضر در ليگ مى شود و مى توانيم با تلفيق نفرات جديد و قديم و دانش و تجربه بالاى كادر فنى، پرسپوليس را بسازيم كه هيچ تيمى جلودار آن نباشد.


• در مقايسه با نقل و انتقالات ساير تيم هاى ليگ، عملكرد پرسپوليس تا اينجاى كار قابل قبول بوده است يا نه؟

– با توجه به بودجه اى كه در اختيار پرسپوليس است خريدهاى خوبى داشته و به نظرم پرسپوليس فصل بعد، جزو مدعيان اصلى در ايران و آسيا خواهد شد. خريد بازيكنان توسط پرسپوليس، بى برنامه و بدون هدف گذارى نبوده است و تمام مهره هايى كه به جمع ما ملحق شده اند بر اساس نيازها و نظر مستقيم كادر فنى دور هم جمع شده و مى شوند. نفراتى به پرسپوليس آمده اند و در حال ملحق شدن هستند كه به درد تيم  مى خورند و مى توانند در طول فصل كمك بزرگى براى موفقيت پرسپوليس باشند.


• با وجود اين نفرات، فكر مى كنى هنوز هم تيم به ترميم و اضافه نمودن نفرات جديد نياز دارد؟

– ما در هر سه پست يعنى خط دفاع، خط هافبك و نيروى تهاجمى بايد به صورت كامل تقويت شويم تا براى فصل بعد يك تيم كامل داشته باشيم. با توجه به اينكه پرسپوليس در فصل آتى، ۳ جام مهم را در پيش رو دارد بايد با يك تيم كامل و قواى فوق العاده در اين ۳ جام حضور پيدا كند و بتواند در هر ۳ جام (حذفى، ليگ و ليگ قهرمانان) مدعى شماره يك باشد.


• خودت كى قرار است براى تمديد قراردادت به تهران بيايى؟

– فعلاً عجله اى نيست. من در مشهد هستم و هر وقت از طرف باشگاه، تماس گرفته شد، به تهران مى آيم. البته من هنوز با پرسپوليس قرارداد دارم و نيازى به تمديد قرارداد ندارم.


• براى فصل بعد، همچنان قرار است در پست هافبك دفاعى بازى كنى؟

– هنوز هيچ چيز معلوم نيست بايد كارمان شروع شود تا كادر فنى در اين خصوص تصميم گيرى كند. به هر حال من فصل قبل در پست هاى مختلفى بازى كرده ام و تقريباً با تمام اين پست ها در خط هافبك آشنا هستم. طبيعتاً اگر حق انتخاب با خودم باشد ترجيح مى دهم در پست اصلى خودم يعنى هافبك نفوذى بازى كنم. پستى كه هم در آن تخصص دارم و هم بازى در آن را نسبت به ساير پست ها بيشتر دوست دارم.


• با توجه به عملكرد پرسپوليس در نقل و انتقالات و شناختى كه نسبت به امور تيم دارى، چه آينده اى را براى تيم پيش بينى مى كنى؟

– به نظر من آينده پرسپوليس خيلى روشن است. با شروع به موقع تمرينات و برنامه دقيق براى فصل بدنسازى، به طور قطع مى توانيم تا شروع بازى ها انسجام و هماهنگى ايده آل را به دست آوريم. با اين شرايط موفقيت ما در اين فصل و در سه جامى كه پيش رو داريم، دور از دسترس نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)