مرجع خبری پرسپولیس : براى حسين بادامكى لیگ نهم حكايت متفاوتى را در پى داشت . از روزهاى تلخى كه حتى باعث شد او در آستانه جدايى از جمع ارتش سرخ قرار بگيرد تا اشك  هاى او در جشن قهرمانى، با پايان فصل بر فراز و نشيب حسين بادامكى سراغ اين هافبك نام آشناى پرسپوليس رفتيم تا از هر درى با او به صحبت بنشينيم.

• تعطيلات خوش مى گذرد؟


– چرا خوش نگذرد؟ بعد از يك فصل تمرين و بازى وقتى با قهرمانى كار به پايان برسد ، شيرينى و جذابيت خاصى دارد . مساله اى كه خوشبختانه پرسپوليس آن را تجربه كرد تا خستگى يك فصل تلاش و تمرين از تنمان بيرون برود.


• كمى از فينال برايمان بگو ، ديدارى كه هم پر گل بود و هم پر حادثه .

 

– خدا را شكر پرسپوليس حسن ختام شيرينى در فصل داشت . در بازى برگشت جام حذفى هم فوتبال خوبى ارائه داديم و هم تقريباً نتيجه دلخواه را گرفتيم .

 

 

البته اگر كمى خوش شانس بوديم و از موقعيت هايمان بهتر استفاده مى كرديم شايد پيروزى پر گل ترى را به دست مى آورديم اما هر چه بود درست مثل بازى رفت ، تيم پيروز ميدان بوديم تا بدون هيچ حرفى ، جام را بالاى سرمان ببريم .


• شايد در اين بازى ( به استثناى دربى پرسپوليس – استقلال) ركورد شكنى از حيث حضورهواداران بود ؟
– اينجاست كه فرق پرسپوليس با بقيه تيم ها مشخص مى شود. البته پر بودن ورزشگاه براى ما مساله تازه و تعجب آورى نيست . هواداران پرسپوليس همه وقت ودر هر زمانى ثابت كرده اند بهترين هستند و به عنوان يار دوازدهم ، در موفقيت هاى پرسپوليس از سهم به سزايى برخوردار هستند.


• اشك هاى حسين بادامكى پس از قهرمانى پنهان نماند. در اين مورد توضيح بيشترى مى دهى؟
– گريه من بعد از بازى از سر شوق و خوشحالى بود . باور كنيد پس از سوت مسعود مرادى و مسجل شدن قهرمانى مان احساس سبكى داشتم و انگار بار سنگينى را از روى دوشم برداشته اند.
اين اشك ها اشك خوشحالى بود. خوشحالى از اينكه نتيجه زحمات كليه اعضاى مجموعه با قهرمانى در جام حذفى پايان خوشى داشت. در آن لحظه فقط به اين فكر مى كردم كه باعث خوشحالى ميليون ها هوادارمان شويم.


• با پيراهن پرسپوليس، تجربه ۲ قهرمانى را دارى. قهرمانى در ليگ هفتم شيرين تر بود يا اين قهرمانى؟
– با پرسپوليس و در كنار اين مردم پرشور قهرمانى هميشه لذت بخش و شيرين است . هر ۲ بارى كه با پرسپوليس قهرمان شدم لذت خاصى را تجربه كردم كه اصلاً در قالب كلمات نمى گنجد.


• با توجه به وضعيت و بضاعت پرسپوليس در اين فصل عملكرد تيم را چه حد قابل قبول و موفق مى دانى ؟
– شايد اگر حواسمان در ليگ جمع بود و مقامى بهتر از عنوان چهارمى كسب مى كرديم ، مى توانستيم عملكرد پرسپوليس را صددرصد خوب و رضايت بخش بخوانيم ولى با توجه به شرايط ، تغييرات و برخى اتفاقات كه در طول فصل رخ داد ، مى توان گفت پرسپوليس در مجموع فصل خوب و قابل قبولى را پشت سر گذاشت.


• فصلى كه گذشت براى حسين بادامكى يك فصل خاص با اتفاقات ويژه بود ، قبول دارى ؟

– يكسرى صحبت ها در نيم فصل اول در مورد من مطرح مى شد كه واقعاً الان هم كه به آن ها فكر مى كنم نمى دانم ايراد كار از كجا بود ، مسائلى كه مرا تا آستانه جدايى از پرسپوليس هم پيش برد امّا اوايل نيم فصل دوم ، قضيه تا حدود بسيار زيادى فروكش كرد . البته نبايد كارها وصحبت هاى كادر فنى و مديريت را در روحيه دادن به من فراموش كرد . من در آستانه جدايى از پرسپوليس بودم و يك جورهايى مصمم به انجام اين كار شده بودم ولى كادر فنى و مديريت با من صحبت هاى ويژه اى داشتند؛ گفتند بمان و مبارزه كن .


• خودت را چقدر در اين مساله مقصر مى دانى ؟

– مقصر؟! ببينيد مثل ابتداى فصل در يك پست غير تخصصى بودم و طبيعى بود كارآيى كاهش يابد ولى به مرور بهتر شدم . به هر حال با آمدن على دايى شرح وظايفم كمى عوض شد و بيشتر در برنامه هاى هجومى شركت داشتم . اين مساله باعث شد بار انتقادات از من كمتر شود ولى شايد بهتر اين بود وقتى انتقادات از من انجام مى شد ، سعى وتلاشم را بيشتر مى كردم . درمجموع اين مساله تجربه خوبى براى من شد تا ديگر ميدان را خالى نكنم . قبول دارم بايد بدون توجه به حاشيه ها مى ايستادم و مى جنگيدم نه اين كه ميدان را خالى كنم .


• پرسپوليس قهرمان شد تا با اين عنوان سهميه آسيايى را كسب كند ، فكر مى كنى براى دفاع از اين عنوان و حضور پر قدرت در آسيا ، چه راهكارى براى موفقيت پرسپوليس نياز است ؟

– ما سال ۸۶ هم قهرمان شديم ولى متاسفانه تغييرات زياد در تيم و عرصه مديريتى رخ داد . مساله اى كه باعث شد تيم ضربه جبران ناپذيرى بخورد. آن سال هم كادر فنى ما تغيير كرد هم اسكلت اصلى تركيب و هم مديريت آن . به اعتقاد من بايد از اين تجربه درس بگيريم . تيم فعلى ما به لحاظ مهره در شرايط خوبى است و اگر چند در پستى كه كادر فنى به خوبى نقاط ضعف را در آن شناسايى كرده اند ، بازيكنان مورد نظرمان را جذب كنيم ، با كادر فنى خوب ومديريت كار بلدى كه داريم ، مى توانيم براى هر ۳ جام حساب ويژه اى باز كنيم .


• به عنوان سوال آخر ، نظرت در مورد ليست جديد تيم ملى چيست ؟

– از اينكه تعدادى از دوستانم در پرسپوليس به تيم ملى دعوت شده اند خوشحالم و به آن ها تبريك مى گويم . در ليست هاى قبلى از پرسپوليس فقط يك يا دو نفر دعوت مى شدند ولى خوشحالم الان با موفقيت پرسپوليس تعداد ملى پوشان ما هم زياد شد اگر چه به نظر من حداقل ۲ ، ۳ نفر از بچه هاى ما اين استحقاق را داشتند كه به پيراهن تيم ملى برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)