قرار نيست استقلالي‌ها صحبت كنند، ما هم جواب بدهيم

مرجع خبری پرسپولیس : حسين بادامكي بعد از دو سه روز غيبت در تمرين‌هاي پرسپوليس و سر و سامان دادن به زندگي شخصي‌اش، با انگيزه‌اي مضاعف به تمرين‌ها بازگشت.

از وضعيت فعلي پرسپوليس برايمان بگو؟
■ بعد از اردوي آلمان و تمرين‌هاي بدنسازي كه پشت سر گذاشتيم، الان شرايط نسبتا خوبي داريم و از آمادگي قابل توجهي برخورداريم. به نظر من با توجه به اردوهاي تيم، نفر به نفر تيم آنقدر آماده‌اند كه وضعيت‌شان مورد قبول كادر فني قرار بگيرد. فكر مي‌كنم تا قبل از بازي با تراكتورسازي به شرايط آرماني نزديك شويم.


شما چند بازي تداركاتي پشت سر گذاشتيد، فكر مي‌كني اين بازي‌ها به اندازه كافي تاثيرگذار بوده؟
■ صددرصد، چرا كه در اين بازي‌ها عيار تيم مشخص خواهد شد. خوشبختانه با برنامه‌ريزي كادر فني مي‌توانيم در بازي‌هاي تداركاتي نقاط ضعف‌مان را شناسايي كنيم و با كار بيشتر روي آنها ميزان آمادگي‌مان را به مرز ايده‌آل برسانيم.

 

در مورد يارگيري پرسپوليس نسبت به فصول قبل چه نظري داري؟
■ تيم ما جزو تيم‌هايي است كه خوب بسته شده و نفراتي كه جذب شدند، جزو بهترين بازيكنان فعلي ايران هستند. اين يك فاكتور مهم است كه در آينده نزديك نتيجه‌اش را مي‌بينيد.

 


فكر مي‌كني در اين مدت يكماهه از شروع تمرين‌ها، بين نفرات قديمي و جديد، هماهنگي ايجاد شده؟
■ خوشبختانه تيم ما از اين لحاظ مشكلي احساس نمي‌كند چون ما قبل از شروع ليگ به هماهنگي لازم مي‌رسيم و با انجام يكي دو بازي تداركاتي ديگر مشكلي از اين بابت نخواهيم داشت.


خط هافبك امسال پرسپوليس را چطور مي‌بيني، آيا به تو بازي مي‌رسد؟
■ ما خط هافبك باتجربه‌اي داريم كه از بازيكنان خوب زيادي تشكيل شده. با هماهنگي‌هاي صورت گرفته فكر نمي‌كنم در اين منطقه از زمين با مشكلي مواجه شويم. خودم همه تمام تلاشم را مي‌كنم تا هر طور شده بازي كنم و مفيد باشم.


در اين دو بازي تداركاتي اخير نتايج جالبي نگرفتيد، فكر نمي‌كني اين نتايج در بازي‌هاي رسمي روي روحيه شما تاثير منفي بگذارد؟
■ اصولا نتايج بازي‌هاي تداركاتي چيزي را نشان نمي‌دهد و برد و باخت در آنها اهميتي ندارد. بازي تداركاتي فقط براي هماهنگ شدن است و اينكه بفهمي كجا ضعيفي و در كجا قوت داري. هيچ وقت براي ما و كادر فني نتيجه اين بازي‌ها ملاك نيست و به آن فكر نمي‌كنيم.


به تازگي اميرحسين صادقي مدافع استقلال صحبت‌هايي درباره پرسپوليس داشته، تو نمي‌خواهي به آنها جواب بدهي؟
■ اين مسائل زياد مهم نيست اما خيلي‌ها دوست دارند درباره اين مسائل صحبت كنند. قرار نيست آنها صحبت كنند و ما هم جواب بدهيم اما ما در زمين حرف‌مان را خواهيم زد.


طي روزهاي گذشته به موضوع حضور جاسوس در تيم و درگيري‌هاي اردوي آلمان هم زياد دامن زده شده.
■ در اين چند سالي كه من بازيكن پرسپوليس هستم، هميشه اين خبرها بوده. امسال هم مثل قبل اما اميدوارم اگر اين مشكل در تيم ما وجود دارد، قبل از شروع فصل حل شود. مطمئن باشيد تمام اخباري كه بيرون مي‌رود درست نيست و شايد شايعه باشد اما اميدوارم هيچ وقت بهانه‌اي براي حاشيه‌سازي ديگران ندهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)