مرجع خبری پرسپولیس : حسين بادامكي در خصوص ديدار مقابل ملوان عنوان كرد: خدا را شكر مي‌كنم كه پس از يك دوره مصدوميت بد توانستم شرايط بازي را پيدا كنم و به مدت 10 دقيقه براي پرسپوليس به ميدان بروم. مصدوميتم كاملا برطرف شده و مشكلي براي حضور كامل در زمين ندارم.

 


وي افزود: متاسفانه روز خوبي را سپري نكرديم. اگر شانس، كمي با ما يار بود بعد از اينكه نتيجه 2 بر 2 شد مي‌توانستيم بازي را به نفع خودمان تمام كنيم اما همه چيز برخلاف نظر ما پيش رفت و ملوان با تلاش زياد توانست ما را غافلگير كند.

بادامكي تاكيد كرد: بايد اين بازي را فراموش كنيم و زياد به گذشته فكر نكنيم. ديدار حساسي با استقلال پيش رو داريم و فقط براي برد در دربي 69 به ميدان مي‌رويم. استقلال تيم بزرگي است و در حال حاضر شرايط خوبي دارد.

 

هافبك پرسپوليس خاطرنشان كرد: شرايط دربي هميشه خاص است. اين موضوع را بارها در دربي ديده‌ام اما به نظرم امسال بازي زيباتري را خواهيم ديد كه اميدوارم نتيجه‌اش موفقيت پرسپوليس باشد.

بادامكي يادآور شد: دايي روحيه برتري جويي بالايي دارد و اين روحيه به ما كمك مي‌كند برابر استقلال با انگيزه مضاعفي به ميدان برويم تا همانند دربي گذشته استقلال را مغلوب كنيم.

اين بازيكن درباره پيش بيني بازي روز جمعه اظهار داشت: با اختلاف دو گل استقلال را شكست خواهيم داد.

بادامكي درباره اينكه چقدر اميدوار است در تركيب اصلي پرسپوليس قرار بگيرد، گفت: تمام تلاش خود را براي قرار گرفتن در تركيب انجام مي‌دهم اما تابع نظر دايي هستم. او آماده‌ترين نفرات را به ميدان مي‌فرستد. با اين حال اگر هم در تركيب نباشم مهم نيست، آنچه اهميت دارد موفقيت پرسپوليس و خوشحالي هواداران است.

وي در خصوص اينكه آيا به تيم ملي فكر مي‌كند يا خير گفت: صددرصد اميدوارم به تيم ملي راه پيدا كنم. خوشبختانه در حال حاضر كادر فني تيم ملي نگاه خوبي به ليگ برتر دارد و اين موضوع انگيزه‌هايم را زياد مي‌كند. من اول سعي مي‌كنم براي پرسپوليس مفيد باشم و سپس به دنبال اين هستم كه در جام ملت‌هاي آسيا به ميدان بروم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)