مرجع خبری پرسپولیس : حسين بادامكي يكي از خوب‌هاي پرسپوليس در اردوي تركيه بود اما شايد در همين بازي اول مقابل ملوان او روي نيمكت بنشيند و يكي از ملي‌پوشان از راه نرسيده جاي او را بگيرد.

 

با اين حال خود بادامكي موضع محتاطانه‌اي در قبال اين اتفاق محتمل مي‌گيرد و مثل بقيه بازيكنان مي‌گويد: «مربي در اين باره تصميم مي‌گيرد.»

ظاهرا اردو و تمرين‌هاي تركيه مفيد بوده.


خدا را شكر اردوي خوبي را پشت‌سر گذاشتيم، تمرين‌ها هم خوب بود، هر چند اگر ملي‌پوشان بودند بهتر هم مي‌شد البته با اينكه نفراتمان كم بودند به چيزي كه مي‌خواستيم رسيديم.

 

ظاهرا هتل محل اقامتتان با هتلي كه پارسال در آنتاليا رفتيد قابل مقايسه نبوده؟
وا… فكر مي‌كنم مقايسه درست نيست، هتل زياد خوب نبود. بالاخره اردوهاي خارجي سختي هم دارد. امكانات اين هتل هم چندان خوب نبود.

بازي هاي تداركاتي‌تان مفيد بود؟
به نظر من دو بازي خوب انجام داديم، به خصوص بازي اولمان كه تيم حريف تيم خوبي بود و قدرتي و تاكتيكي بازي مي‌كرد. در بازي اول چون نفرات ما از نظر بدني شرايط بهتري داشتند بهتر كار كردند اما در بازي دوم هم زمين كوچك بود، هم سفت. از طرفي چون روز آخر اردو بود بچه‌ها خسته بودند. حريف دوم هم تيم قلدري بود و بازيكنانش چغر و دونده بودند اما اين تيم نسبت به تيم اول از نظر فوتبالي ضعيف‌تر بود. خدا را شكر هر دو بازي را برديم چون بردن در بازي‌هاي پيش فصل روي روحيه بازيكنان تاثير خوبي دارد.

ظاهرا يك گل خوب هم در بازي دوم زده‌اي كه روي كار تاكتيكي بوده.
خب امسال نحوه بازي كردنمان فرق كرده و مي‌خواهيم از شروع فصل خيلي خوب باشيم. من هم زحمت بقيه را تبديل به گل كردم اما مهم اين بود كه پرسپوليس خوب كار كرد و با توجه به غيبت ملي‌پوشان كادر فني به خواسته‌هايش رسيد.

فكر مي‌كني تعداد جلسات تمرين‌هاي بدنسازي و بازي‌هاي تداركاتي‌تان كافي بوده؟
شايد از نظر بازي هر چه بيشتر بازي مي‌كرديم هماهنگ‌تر مي‌شديم اما خب توجه داشته باشيد كه تيم ما تا آخرين روزهاي فصل درگير بازي‌هاي حذفي بود و ما فقط 12-10 روز تمرين كرديم البته همان استراحت ما هم استراحت فعال بود چون هر كداممان روزي 40-30 دقيقه اختصاصي تمرين مي‌كرديم، به همين خاطر آنطور نبوده كه شرايط ما با تيمي كه مي‌خواهد از صفر شروع كند، مقايسه شود. ما هم تمرين‌هاي با توپ و بدون توپ سنگيني داشتيم كه خيلي هم پرفشار بود. در تركيه به غير از دو روز، صبح و بعد از ظهر تمرين كرديم و وضعيت بدني‌مان خوب است. شايد اگر زمان داشتيم بهتر بود بازي‌هاي بيشتري انجام بدهيم اما باور كنيد وضعيت بدني‌مان خوب است و براي بازي اول از اين حيث آماده هستيم.

تو در بازي‌هاي تركيه در چه پستي بازي كردي؟
من در سيستم 1-4-1-4 و در دو بازي كه انجام داديم يكي از دو نفر مياني خط 4

امكان دارد با آمادگي كه داري يك ملي‌پوش بيايد و در بازي اول جايت را بگيرد. از اين مساله ناراحت نمي‌شوي؟
طبيعي است هر بازيكني از بازي نكردنش ناراحت شود البته بازي هم زياد است اما سرمربي تصميم گيرنده خواهد بود. هر چند ملي‌پوشان هم با ما نبودند اما در اردوي تيم ملي تمرين كرده‌اند. حالا هر كس از نظر بدني آماده باشد بازي خواهد كرد و من هم تمام تلاشم را مي‌كنم تا به تركيب برسم.

ظاهرا امسال ترافيك خط هافبك پرسپوليس براي بازي كردن شما مشكل‌ساز خواهد شد.
اين از مزاياي داشتن بازيكنان خوب زياد است كه باعث پيشرفت بقيه مي‌شود، من هم در اين رقابت تمام تلاشم را مي‌كنم و نسبت به حضور در تركيب اصلي اصلا نااميد نيستم.

حالا در كدام پست راحت‌تري؟
براي من فرقي نمي‌كند چون در پست هافبك دفاعي جا افتاده‌ام و در فاز حمله هم مي‌توانم خوب بازي كنم.

نفره هافبك بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)