مرجع خبری پرسپولیس : حسین بادامکی در بازی پرسپولیس و صبای قم دو پاس گل به غلامرضا رضایی داد. البته مهاجم پرسپولیس موفق شد یکی از این دو موقعیت را تبدیل به گل کند.

 

هافبک پرسپولیس درباره دو باری که رضایی را با دروازه بان حریف تک به تک کرد، گفت: من بازی خودم را کردم و اعتقاد دارم هر چه بوده و هست زحمت بازیکنانی است که در کنارم زحمت می کشند تا بازی ام به چشم بیاید.

غلامرضا از اول بازی فشار روانی زیادی را تحمل می کرد و به نظر من هم به همین خاطر نتوانست در آن موقعیت تک به تک اول موفق ظاهر شود ضمن اینکه بدشانس هم بود و دروازه بان صبا هم خیلی خوب کار کرد. پاس گل دوم را با هوشیاری تبدیل به گل کرد که واقعا خوشحال شدم.

 

وی در ادامه افزود: هر بازیکن دیگری از پرسپولیس هم در آن لحظه جای من بود به رضایی پاس می داد. من در آن موقعیت شاید 80درصد شانس گلزنی داشتم اما شانس رضایی صددرصد بود که پاس دادم و خدا را شکر هم به گل رسیدیم و هم آقای رضایی گل زد و از زیر این همه فشار راحت شد.

 

هافبک پرسپولیس تاکید کرده این تیم به شرایط خوبی نزدیک شده است: من می توانم بگویم که اعتماد به نفس و روحیه تیم بازگشته و الان تیم هیچ دغدغه ای جز کار فنی خودش ندارد. ما بازی به بازی بهتر می شویم چون بدون استرس کار می کنیم و می دانیم که مسئولان تیم در حال تلاش شبانه روزی برای بهبود وضعیت پرسپولیس هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)