پرسپولیس نیوز : هافبک تیم صبا گفت:به طور حتم در نیم فصل اول اتفاقاتی افتاده است که مسولان صبا اینطوری اظهارنظر می کنند.

غلامحسین بادامکی درباره شکست تیم صبا در بازی مقابل نفت تهران عنوان کرد:در این مدت که به صبا پیوسته ام متوجه شدم این تیم پتانسیل خوبی دارد اما نمی دانم به چه دلیلی تحت  استرس قرار دارد.ما در بازی با نفت در دقایق پایانی گل خوردیم و وقتی با بازیکنان صحبت می کردم گفتند که این اتفاق در نیم فصل هم بارها رخ داده بود و صبا در دقایق پایانی بارها گل خورد.

وی ادامه داد:فکر می کنم با یک برد این فشار از روی تیم برداشته می شود و می توانیم در ادامه فصل نتایج خوبی کسب کنیم.بازیکنان صبا انگیزه بالایی دارند و به طور حتم در هفته های آینده شرایط عوض می شود.

هافبک صبا درباره اعتراضات این باشگاه به داوری بازی با نفت در صحنه اعلام پنالتی به نفع حریف گفت:بهتر است من درباره داوری صحبت نکنم اما شخصا معتقدم آن صحنه پنالتی نبود.امیدوارم کارشناسان در این باره اعلام نظر کنند.به طور حتم در نیم فصل اول اتفاقاتی افتاده است که مسولان صبا اینطوری اظهارنظر می کنند.

هافبک سابق ملوان درباره شکایتش از این باشگاه برای گرفتن طلبش گفت:بر اساس شکایتی که از باشگاه ملوان داشته ام کمیته رسیدگی به شکایات رای اول را به نفع من صادر کرده است.امیدوارم رای نهایی زودتر صادر شود و بتوانم به پولم برسم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود از باشگاه پرسپولیس هم برای دریافت طلبش شکایت کرده است اظهار داشت:تا الان من از پرسپولیس شکایت نکرده ام اما اگر به درخواستم ترتیب اثر داده نشود چاره ای جز شکایت نخواهم داشت.من 120 میلیون از پرسپولیس طلب دارم که اول فصل با رویانیان در این باره صحبت کردم و قرار شد این پول پرداخت شود.اتفاقی که تا امروز رخ نداده است.این خوب نیست که بازیکنانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده اند با ناراحتی از این تیم جدا شوند.

بادامکی در پایان گفت:از تصمیمی که در نیم فصل گرفتم و به  صبا پیوستم راضی ام.در این تیم آرامش خاصی دارم و امیدوارم بتوانم روزهای خوبم را تکرار کنم.البته من در شاندیز مشهد هم مشکلی نداشتم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و فقط به خاطر یک مشکل شخصی به تهران آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)