مرجع خبری پرسپولیس : هافبک مشهدی پرسپولیس گفت: مسی‌ها موقعیت چندانی پیدا نکردند و گل را در شرایط بدی دریافت کردیم. این اتفاق در خانه حریف دردسر ساز بود.

 

حسین بادامکی پس از بازی با مس افزود: وقتی می‌بازی یعنی اینکه بد بودی. دوست ندارم یک جمله تکراری بگویم، اما از طرفی باید به نوبه خودم از هواداران عذرخواهی کنم، هر چند می‌دانم این مساله از درد و ناراحتی آن‌ها نمی‌کاهد.

وی ادامه داد: ما در این بازی برای گل زدن مشکل پیدا کردیم وگرنه حریف موقعیت‌های خاصی نداشت. گل را هم در شرایطی خوردیم که اصلا انتظارش نمی‌رفت، بعد در نیمه دوم روی چند ضد حمله به دروازه ما نزدیک شدند.

 

بادامکی افزود: نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم و مسئولیت این نتیجه به عهده همه ما است ولی تعطیلی لیگ، عدم حضور تعدادی از بازیکنان و مهم‌تر از آن محرومیت و مصدومیت ۶ نفر از بازیکنان، تیم ما را از شکل خوبی که به خود گرفته بود، دور کرد.

 

هافبک پرسپولیس در ادامه می‌گوید: وقتی نتیجه نگرفته‌ایم، این حرف‌ها معنی ندارد و برای هوادار نتیجه خیلی مهم بود که متاسفانه خوب رقم نخورد. در چنین بازی‌هایی باید خوب بجنگی و شاید ما به اندازه کافی نجنگیدیم اما تمام تلاش خودمان را کردیم. آنچه کار ما را سخت کرد، دریافت آن گل بود.

 

بادامکی درباره اینکه آیا این شکست به منزله ورود به بحران فنی است یا اینکه از این مرحله بگذرند، گفت: شکست تلخی بود. قطعا به هواداران سخت می‌گذرد و روی ما فشار زیادی می‌آورد ولی باید بتوانیم در بازی بعد این مرحله را پشت سر بگذاریم.

 

وی در پایان در خصوص دیدار بعدی پرسپولیس که باید به مصاف تیم نفت تهران صدرنشین کنونی لیگ بر‌تر برود، تاکید کرد: نفت هر چند صدرنشین است اما تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و اگر مصدومان ما برسند، می‌توانیم بازی خوبی رقم بزنیم. امیدوارم که چنین شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)