مرجع خبری پرسپولیس : حسين بادامكي فوتباليست محجوبي است اما شادي گل او بعد از نيمكت‌نشيني در بازي اول طوري بازتاب داشت كه انگار او كار حاشيه‌اي انجام داده.

 

بادامكي كه معتقد است حتما گل‌هاي زيباتري نسبت به گل او در ليگ يازدهم زده خواهد شد مي‌گويد اصلا خطاب به نيمكت چيزي نگفته و شادي گلش معمولي بوده است.

 

مي‌توانيم از حالا به گل تو، عنوان گل فصل را بدهيم؟

 

 

نه، تازه هفته اول بود. بازيكنان ليگ ما پتانسيل زيادي دارند و من مطمئنم گل‌هاي قشنگ زيادي زده مي‌شود. شما لطف داريد اما قطعا گل‌هاي قشنگ‌تر از اين هم زده خواهد شد.

چطور اينقدر سريع تصميم گرفتي شوت بزني در حالي كه كلا زياد شوت نمي‌زني؟
خب يك لحظه فضاي جلويم خالي شد، بقيه بازيكنان ملوان هم عقب بودند و تقريبا داخل شش‌قدم خودشان رفته بودند. خدا را شكر توپ هم قشنگ روي پايم نشست. حيف شد يك گل ديگر هم مي‌توانستم بزنم. دوست داشتم گلم سه امتيازي بود. كاش عجله به خرج نمي‌دادم و آن گل دوم را هم مي‌زدم تا 3 امتياز را بگيريم.

چطور آن كار سخت را انجام دادي اما در دقيقه 5+90 نتوانستي آن موقعيت خوب را گل كني؟
فكر مي‌كنم يك مقدار عجله كردم. حتي مي‌توانستم آن توپ را كنترل كنم و زميني بزنم. با اين وجود بايد به‌خاطر گل نكردن آن توپ از هوادارانمان معذرت‌خواهي كنم.

ظاهرا بعد از گل طوري شادي كرده‌اي كه انگار خطابت به كادر فني بوده؟
نه اين صحبت‌ها نبود، من تا چرخيدم خودم را جلوي تماشاچي‌هايمان ديدم و فكر مي‌كنم شادي گلم عادي بود…

 
اما حركاتي كه انجام دادي اين را نشان نمي‌داد و به نظر مي‌رسيد از نيمكت‌نشيني دلخور بودي.
طبيعتا من هم مثل هر بازيكني نيمكت‌نشيني را دوست ندارم اما خداي نكرده اعتراض هم نكردم. من دوست دارم با عملكردم خودم را ثابت كنم.

 
شايد به‌خاطر اين بود كه فكر نمي‌كردي در تركيب اصلي باشي؟
هميشه مي‌خواهم موثر باشم و از فرصت‌هايي كه به من داده مي‌شود، استفاده كنم. بايد تلاش كنم بقيه‌اش ديگر دست سرمربي است كه از من استفاده كند يا نه.

 
راستي به نظرت چرا بعد از گل ملوان، علي دايي تشويق شد؟
من فكر مي‌كنم هواداران يك مقدار عجله كردند. چند بازيكن جديد به ما اضافه شده‌ و به همين خاطر بايد به ما زمان بدهند. درست است كه آنها هميشه توقع برد دارند و توقع‌شان هم بجاست اما بايد صبورتر باشند. از حركت آنها من واقعا تعجب كردم اما اميدوارم در بازي‌هاي بعدي با حمايت هوادارانمان برنده بازي‌ها باشيم.

فكر مي‌كني پرسپوليس مقابل ملوان خوب بازي كرد؟
به نظر من بد بازي نكرديم. با اينكه 6 نفر از ملي‌پوشانمان سه روز قبل از بازي به تيم اضافه شده بودند و ناهماهنگي وجود داشت روي هم رفته از نظر فوتبالي بد نبوديم. شايد اگر موقعيت‌هايمان تبديل به گل مي‌شد اين صحبت‌ها مطرح نبود. اگر باهوش‌تر بوديم حتما ملوان را مي‌برديم. فقط شرمنده هواداران شديم كه نتوانستيم سه امتياز را بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)