مرجع خبری پرسپولیس : هافبک چپ پای پرسپولیس در نیم فصل دوم فصل گذشته آن قدر خوب کار کرد که در سه لیست کاندیداهای مربیگری این تیم وجود داشت و در نهایت هم با حضور استیلی برای تمدید قرارداد به باشگاه فراخوانده شد.

 

حالا او قراردادش را تمديد كرده تا بار ديگر با لباس سرخ هاي پايتخت فصل يازدهم ليگ برتر را آغاز كند. گفتگوی ما با تنها نماینده مشهدی ها در پرطرفدارترین تیم پایتخت نكته هاي جالبي دارد كه در زير می خوانید:

 
*آقای بادامکی چه خبر از تمرینات؟
الحمدالله تمرینات ما هم بسیار منظم و خوب در حال انجام است و با اینکه هنوز خیلی از بازیکنان حضور ندارند، همین تعداد هم خیلی خوب و باانگیزه مشغول کار هستیم که کادر فنی هم راضی است.

*چه شد با پرسپولیس تمدید کردی؟
خب من در لیست هر سه مربی که قرار بود سرمربی پرسپولیس شوند حضور داشتم که آقای کاشانی تماس گرفتند و گفتند برای تمدید به باشگاه بروم. خدا را شکر می کنم که یکسال دیگر افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس و خدمت به هواداران آن را دارم.

*قبول داری درخشش تو در نیم فصل دوم در تمدید قراردادت تاثیرگذار بود؟
من تلاشم را کردم که مثمرثمر باشم و خدا را شکر در نیم فصل دوم در این پست جا افتادم. هر چند با ابتکار عملی که آقای دایی در کارهای هجومی به من می داد بیشتر به چشم آمدم. بسیار شادمانم که همه چیز دست به دست هم داد که باز هم در خدمت هواداران خونگرم پرسپولیس باشم.

*برخی معتقد بودند بادامکی در دوران اوج فوتبالی اش حاضر به تمدید با پرسپولیسی که در پست او علی کریمی را به خدمت گرفته نخواهد شد اما…
جا دارد بازگشت علی کریمی را به همه علاقمندان پرسپولیس تبریک بگویم. كريمي بازیکن بزرگی است که به خانه خود بازگشته است. امسال بازی زیاد داریم و مطمئنا به همه هم بازی خواهد رسید، ضمن اینکه من بازیکنی چند پسته هستم و اینطور نیست که علی کریمی، میدان بازی من را تنگ کند. مازیار زارع، سامان آقازمانی، محمد نوری همه هم پستی های من هستند که یکی از یکی بهترند و با هم رقابتی سالم خواهیم داشت.

* بادامکی سقف قرارداد را رعایت کرد؟
بله. تنها چیزی که در تمدید قرارداد من طول نکشید همین بحث رقم بود. چون مشکل مالی با باشگاه نداشتم، به همین خاطر خیلی سریع همه چیز انجام شد و تمدید کردم.

* گفته می شود بخشی از مطالبات فصل گذشته بازیکنان هنوز پرداخته نشده!
بله اما مشکلی نیست. آقای کاشانی با مدیریتی که دارند تمام سعی خود را برای برطرف شدن این موضوع می کنند. فکر می کنم پرسپولیس منتظر مشخص شدن وضعیت وزارت ورزش و جوانان بود که باعث شده بود برخی از پول های باشگاه بلوکه شود ولی الان همه چیز حل می شود.

*الان شما چقدر از باشگاه طلب دارید؟
باور کنید نمی دانم دقیقا چقدر است. باید ببینیم جریمه 10درصدی باشگاه که فکر کنم برای بازی با استقلال و تراکتورسازی در نظر گرفته شد به همراه جریمه ای که کمیته انضباطی فدراسیون لطف کرد برای من نوشت چه اندازه خواهد شد. باز هم می گویم هیچ مشکلی برای بحث مالی نیست.

*از تجربه کار کردن با استیلی بگو؟
خب من همانطور که بارها هم گفته ام درسال 86 که ایشان تیم را برای لیگ برتر جمع کردند و تمرین دادند، سابقه شاگردیشان را دارم و خوشحالم این فصل هم در خدمت آقای استیلی هستم. ایشان فوق العاده پرانگیزه هستند و این انگیزه را به بازیکنان خیلی خوب انتقال می دهند.

*2سال با دایی کار کردی، تفاوت های کار کردن با دایی و استیلی را در چه می بینی؟
خب شخصا افتخار می کنم که شاگرد علی دایی بوده ام و برایشان آرزوی موفقیت دارم. آقای استیلی به نظم و انضباط اهمیت زیادی می دهد و تیم هایی که تا به الان مثل شاهین بوشهر داشته همگی فوتبال را زیبا بازی می کنند. ایشان خیلی خوب بازی فوتبال را می فهمد و فکر می کنم هواداران پرسپولیس امسال هم بازی زیبا و هم نتیجه را با هم خواهند دید چراکه این خواسته سرمربی است.

*با رفتن همشهری ات به استقلال، امسال احساس تنهایی نمی کنی؟
محمدرضا مولایی یکی از مربیان بدنساز خوب ایران است که خودش تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود. از زمان ابومسلم با او رفیق هستم و اعتقاد دارم از نظر فنی کارش را خوب بلد است، امیدوارم هر کجا می رود موفق باشد.

*نظرت در مورد پرویز کماسي چیست؟
کماسی در بدنسازی شناسنامه ای مشخص در فوتبال ایران دارد و احتیاجی به نام بردن از توانایی های ایشان نیست. ایشان هم توانایی های بالایی دارد که مطمئنم به موفقیت های پرسپولیس کمک خواهد کرد.

* بادامکی را امسال با چهره ای متفاوت خواهیم دید؟
نه بابا، چهره ما فرقی نکرده فقط یک ذره موهایمان بلندتر شده، همین! حاشیه درست نکنید.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)