مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم كادر فني با شناسايي نقاط ضعف باعث شود در ليگ برتر اشتباهات كمتري را مرتكب شويم.

حسين بادامكي در مورد ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و النصر اظهار داشت: اين تورنمنت از سطح بالايي برخوردار بود، اما متأسفانه مقابل النصر در فينال مسابقات غافلگير شديم و نتوانستيم به مقام قهرماني دست پيدا كنيم.

حريف ما در مجموع حرفي براي گفتن نداشت. هواي گرم امارات برنامه‌هاي ما را خراب كرد، البته اگر بيشتر دقت مي‌كرديم مي‌توانستيم در همان نيمه اول مسابقه كار را تمام كنيم.
بادامكي با اشاره به اين كه دو مسابقه فشار لازم را به تيم آورد، افزود: حضور در اين ديدارها تجربه خوبي بود و باعث شد شناخت از بازيكنان بيشتر شود، زيرا نقاط ضعف پرسپوليس به خوبي مشخص شد و اميدوارم كادر فني هم با شناسايي اين نقاط ضعف باعث شود در ليگ برتر اشتباهات كمتري را مرتكب شويم.
هافبك پرسپوليس تصريح كرد: در اين ديدارها در پست اصلي‌ام بازي كردم و احساس مي‌كنم راحت‌تر در مركز زمين بازي كرده و به پرسپوليس كمك كنم.
وي در مورد درگيري پايان بازي با النصر گفت: داور مسابقه با سوت‌هاي بي‌موردش همه را عصبي كرد. البته ما بايد خود را كنترل كنيم، حتي اگر اين مورد به ضرر ما تمام شود، اما اين باعث نمي‌شود كسي به ما بي‌احترامي كند، چه بسا اين فرد داور مسابقه باشد. همه ديدند داور چه بلايي سر پرسپوليس آورد.
منبع:فارس 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)