پیشکوست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌زنی هافبک‌ها امتیاز بزرگی به سود پرسپولیس است و کمتر تیمی این خصوصیات را دارد.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص صدرنشینی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ بیستم اظهار داشت: پرسپولیس بهتر از سایر تیم‌های لیگ برتری عمل کرد و نتایج و بررسی دیدارهای این تیم گویای این مسئله است. وقتی تیمی عملکرد خوبی داشته باشد صدرنشین هم خواهد شد.

وی افزود: آن‌ها بعد از ناکامی در فینال آسیا از نظر روحی و روانی به هم ریختند که این مسئله طبیعی بود و در نتایج آن‌ها در لیگ هم تاثیرگذار بود. بعد از گذشت مدتی شرایط بهتر شد و بازیکنان توانستند خودشان را پیدا کنند و نتایج بهتری کسب کنند. تمام بازیکنان خوب عمل کرده‌اند که تیم به صدر جدول رسیده است و نمی‌شود تنها از یک یا دو نفر نام بُرد. مجموعه پرسپولیس خوب عمل کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با تقویت این تیم در نیم فصل تصریح کرد: پرسپولیس شرایط تیمی خوبی دارد، اما باشگاه درگیر مشکلات مالی است که این مسئله نباید مانع از تقویت تیم برای نیم فصل دوم شود. با توجه به شرایط موجود کار سختی را پیش رو دارند، اما قطعاً مسئولین هم به فکر تقویت تیم هستند.

بادامکی در واکنش به اینکه هافبک‌های پرسپولیس از مهاجمان این تیم گلزن‌تر هستند عنوان کرد: فکر نمی‌کنم اینکه در پرسپولیس هافبک‌ها بیش از مهاجمان گلزنی کرده‌اند ضعف باشد! این امتیاز بزرگی به سود پرسپولیس است و کمتر تیمی این خصوصیات را دارد. هافبک‌ها، خیلی خوب در باکس قرار می‌گیرند و گلزنی هم می‌کنند. قطعاً اینکه پرسپولیس به مهاجمان گلزن نیاز دارد واضح و مبرهن است و باید خط حمله این تیم هم تقویت شود.

وی درباره عملکرد مدیرعامل سرخپوشان بیان کرد: با آمدن سمیعی وضعیت کمی بهتر شده است. پس از شرایط حاد قبلی و مصاحبه‌هایی که حواشی زیادی برای تیم داشت آرامش و ثبات به تیم برگشته است و این قطعا به نتیجه‌گیری پرسپولیس کمک کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)