هافبک جوان و باتجربه پیکان از پایان طلسم این در فصل هفدهم ابراز خوشنودی می‌کند.

محمدصادق بارانی در خصوص پیروزی این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم توانستیم بعد از چهار هفته پیروزی را کسب کنیم. البته تیم ما در چهار دیدار گذشته خود نیز عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه به دلیل استرسی که داشت نتوانسته بود به برتری برسد. ما بعد از مدت‌ها به آرامش خوبی رسیدیم و از این به بعد عملکرد بهتری خواهیم داشت.

وی در خصوص رفتن چند بازیکن تاثیرگذار از پیکان تصریح کرد: باید قبول کنیم که آنها مهره‌های تاثیرگذاری بودند اما جایگزین‌های بسیار خوبی داریم که توانستند جای خالی آنها را پر کنند. ما بعد از تعطیلات ۲۰ روزه به انجام تمرینات خوب تیم‌مان به روال همیشگی خود باز خواهد گشت.

بارانی درباره غیبت دو هفته‌ای صادقی و بازگشت دوباره وی به ترکیب پیکان خاطرنشان کرد: صادقی یکی از بازیکنان باتجربه تیم است و بازیکنان تیم بسیار وی را دوست دارند حضور دوباره او در ترکیب پیکان خیلی به موفقیت تیم کمک می‌کند.

وی در خصوص تیم فولاد بیان داشت: فولاد یکی از بهترین تیم‌ها بوده که با آن روبرو شدیم تیم جوان و یک دست که قطعا در ادامه شرایط بهتری خواهد داشت.

هافبک پیکان در خصوص جایگاه این تیم اذعان داشت: ما ابتدا باید از این شرایط خارج شویم و مطمئن باشید جایگاه‌مان بهتر از پنجمی فصل گذشته خواهد بود.

وی در خصوص عملکرد استقلال تصریح کرد: متاسفانه استقلال به بحران خورده است این را باید قبول کنیم زمانی فوتبال ما رشد می‌کند که استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشند و قطعا استقلال هم از این شرایط خارج خواهد شد.

بارانی درباره دیدار هفته ششم پیکان مقابل پرسپولیس و رویارویی اش با مهدی طارمی بعد از اتفاقات و درگیری فصل گذشته گفت: البته ابتدا ما باید در جام حذفی بازی کنیم و سپس بازی هفته ششم خود را برگزار کنیم. فصل گذشته اتفاقاتی بین من و طارمی افتاد که یک برخورد ساده بود اما انعکاس زیادی داشت من و طارمی یک سلام علیک داریم و سعی می‌کنیم این اتفاقات دیگر تکرار نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)