پرسپولیس نیوز :  محمد رویانیان و فرانکو بارسی قبل از صرف شما دقایقی با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان پس از استقرار ستارگان میلان در طبقه 26 هتل برای صرف شام ، با برخی از بازیکنان تیم ستارگان میلان به گپ و گفت پرداخته و به آنها خوشامد گفت.

رویانیان در دیدار کوتاه با فرانکو بارسی ضمن خوشامدگویی به وی گفت: به شما و همبازیانتان و گروه اعزامی به خاطر پروازی که داشتید خسته نباشید گفته و ورودتان به ایران را به نیابت از تمامی هواداران فوتبال دوست خوشامد می گویم. برایتان آرزو می کنم لحظات خوشی را در ایران داشته باشید. ما  از شما تشکر می کنیم که دعوتمان را پذیرفتید و سعی کرده ایم برنامه ریزی خوبی را انجام دهیم و از نظر تشریفات و مسائل جانبی همه چیز را در نظر بگیریم امیدواریم که کمبودی را از نظر امکانات و مسائل جانبی احساس نکنید.
رویانیان درباره سفر و ورود به ایران نظر بارسی را جویا شد و کاپیتان اسبق ایتالیا و آث میلان در این باره گفت: همه چیز خوب است و عالی. ما از دعوت شما سپاسگزاریم. امیدواریم بازی خوب و پرتماشگری را فردا داشته باشیم. همان طور که می دانید ستارگان بزرگی را با خود به ایران آورده ایم ، برای من استقبال در فرودگاه بسیار جالب و عالی بود. فوتبال دوستان ایرانی به تیم ما ابراز لطف و محبت کرده و جمعیت زیادی به فرودگاه آمده بودند. تعدادی از  آنها پرچم پرسپولیس و تعدادی پرچم میلان داشتند ، نمی دانم این هواداران به هر دو تیم علاقه مند بودند یا اینکه برخی از آنها دوست داران میلان بوده و برخی دیگر علاقه مندان پرهیجان پرسپولیس. اما در مجموع همه چیز خیلی خوب بود. دیدم که وقتی ستارگان میلان در میان استقبال تماشاگران و وهواداران وارد اتوبوس شدند ازدحام جمعیت زیادی بود. آنها مالدینی و دیگر ستارگان ما را مورد تشویق قرار دادند. اینجا هم همه چیز عالی است ، از شما ممنونیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)