پرسپولیس نیوز :  فرانکو بارسی گفت: ما تمام سعی خودمان را کردیم تا بازیکنان نامداری را به ایران بیاوریم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس کاپیتان اسبق تیم ملی ایتالیا و آث میلان در گفتگو با یکی از شبکه های تلویزیونی گفت: من قبلاً هم به ایران آمده بودم و دربی تهران را از نزدیک دیدم ، برای دومین بار است که به ایران سفر می کنم و از سقر قبلی ام بسیار رضایت دارم و به دوستانم در میلان گفته ام که سفر خوبی خواهید داشت و فوتبال دوستان ایرانی هوادارانی پرهیجان هستند و اتمسفر بسیار جالبی در ورزشگاه وجود خواهد داشت.

فرانکو بارسی در ادامه گفت: باشگاه پرسپولیس برای این بازی بزرگ با ستاره های پرسپولیس ما را دعوت کرده و ما از این دعوت و برنامه ریزی های آنها تشکر می کنیم. حضور هواداران در فرودگاه و استقبال آنها از ستاره های میلان نشان می دهد که آث میلان در ایران طرفداران زیادی دارد و این نکته جالبی است.

فرانکن بارسی در پایان گفت: برای بازی خداحافظی یک ستاره ، هواداران استقبال می کنند و بازی ستارگان میلان و پرسپولیس می تواند یک بازی به یادماندنی باشد. من دربی ایران را از نزدیک دیدم و با فضای آن استادیوم بزرگ و اتمسفر تماشاگران آشنایی دارم و منتظرم که فردا هواداران زیادی به استادیوم بیایند و می خواهم ببینم اتمسفر حاکم بر ورزشگاه آزادی چگونه خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)