پرسپولیس نیوز : سایت فیفا در گزارشی از اولین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی پرسپولیس مقابل لخویای قطر پرداخت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، تیم تازه وارد گوانگژو آر اند اف چین، در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا تیم ژاپنی گامبا اوزاکا دارنده سه عنوان قهرمانی را دو بر صفر شکست داد.

در گروه یی، تیم شاندونگ لیوننگ موفق شد با شکست بین دونگ با نتیجه سه بر دو شروع کاملی را برای باشگاههای چینی رقم بزند.

دیدار جئونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی در گروه یی برابر کاشیوا ریسول ژاپن با تساوی بدون گل پایان یافت.

در گروه اف، تیم تایلندی بوریرام یونایتد با پیروزی آغاز کرد و تیم کره جنوبی سئونگنام اف سی را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

در گروه ای، لخویا قهرمان قطر مقابل پرسپولیس سه بر صفر مغلوب شد. ابتدا محسن بنگر با ضربه سر در دقیقه 60 تیم پرسپولیس را پیش انداخت. هادی نوروزی شش دقیقه بعد دومین گل را به ثمر رساند.

در این دیدار، در چندین موقعیت کشمکش هایی میان بازیکنان بروز کرد که باعث دخالت داوران برای آرام کردن بازیکنان شد. لخویا به سرمربیگری مایکل لادروپ دانمارکی برای نفوذ به دفاع پرسپولیس سخت تلاش کرد. شکست آنها با پنالتی دقیقه 83 محمد نوری که بدنبال خطای محمد موسی بر روی او انجام شد، کامل شد.

در گروه بی، پاختاکور ازبکستان در هر نیمه بازی یک گل به ثمر رساند تا مقابل نفت تهران دو بر یک به پیروزی دست یابد.

کاخا ماخارادزه گرجستانی در دقیقه 48 ابتدا اولین گل را برای پاختاکور به ثمر رساند. علی قربانی در دقیقه 59 گل تساوی را زد. ایگور سرگئیف در دقایق پایانی دومین گل را برای تیم ازبک وارد دروازه نفت کرد.

در دیگر دیدار گروه بی، دیدار دو تیم العین امارات متحده عربی و الشباب عربستان سعودی به تساوی بدون گل انجامید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)