پرسپولیس نیوز : ستارگان آث میلان امروز از شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیشکسوتان میلان که شب گذشته برای برگزاری دیدار دوستانه با پرسپولیس به ایران سفر کرده تعدادی از بازیکنانش صبح امروز از شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند.

باره‌سی، روسی، پانکارو و ماسارو از جمله بازیکنان میلان بودند که در این جمع حضور داشتند. مجتبی محرمی، فنونی‌زاده، رحیم‌یوسفی همراه با امیر قلعه‌نویی در شیرخوارگاه آمنه حضور داشتند.

باره‌سی بازیکن سابق تیم میلان درباره حضورش در شیرخوارگاه آمنه گفت: خوشحالم در این جمع و کارهای بزرگ خیرخواهانه شرکت کردم که خوشبختانه در سراسر جهان وجود دارد. وی ادامه داد: افتخار بزرگی است که در ایران هستیم، امیدوارم یک بازی خوب و هوادار پسند برگزار کنیم.

 

 * کودکانی که در شیرخوارگاه حضور داشتند با لباس و پرچم تیم‌های پرسپولیس و میلان دیده می‌شدند، همچنین برخی شال‌های این دو باشگاه را به گردن داشتند.

 

 * جمعیت زیادی در شیرخوارگاه آمنه دیده می‌شد.

 

 

 

ساعت: 9:00
براساس برنامه ریزی انجام شده طی روزهای گذشته  و موافقت میلانی ها برخی از ستارگان پرسپولیس و میلان امروز در شیرخوارگاه آمنه حضور خواهند یافت و بازدیدی از این موسسه خواهند داشت.
امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال اولین مهمان ویژه این مراسم بود که در شیرخوارگاه آمنه حضور یافت. قلعه نویی بر اساس دعوت سازمان بهزیستی در شیر حضور یافته است. همچنین رحیم یوسفی مجتبی محرمی ، مرتضی سه بازیکن تیم ستارگان پرسپولیس نیز به شیرخوارگاه آمده اند. تعدادی از خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی در محوطه حیات شیرخوارگاه آمنه حضور یافته و تنها مجوز حضور تصویربرداران به داخل موسسه داده شده است.
حسین شمس مشاور سازمان بهزیستی و عضو هیئت مدیره موسسه پرسپولیس(نیکان سرخپوش) یکی از حاضران درمراسم است. دوربین برنامه نود ، ورزش و مردم و باشگاه خبرنگاران جوان در حال گفتگو با مهمانان ویژه هستند. محمد رویانیان و مهدوی کیا که در برنامه ویتامین3 حضور یافته بودند دقایقی دیگر وارد شیرخوارگاه آمنه خواهند شد. همچنین شش عضو تیم ستارگان میلان هتل محل اقامت خود را ترک کرده و به اینشیرخوارگاه خواهند آمد. رحمان رضایی بازیکن اسبق پرسپولیس ، تیم ملی و برخی تیم های ایتالیایی نیز از جمله چهره های شاخصی است که در این مراسم حضور یافته.
دکتر هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این مراسم شرکت خواهد کرد.

 

ساعت 9:50

 تیم ستارگان میلان که با اهداف خیرخواهانه بازی هایی را در کشورهای مختلف برگزار می کند برای بازدید از شیرخوارگاه آمنه هتل محل اقامت خود را ترک کرده و شش بازیکن این تیم از جمله فرانکو بارسی ، دانیل ماسارو ، ویرچود ، و استفانو ارانیو به شیرخوارگاه آمنه آمدند و در بدو ورود در میان محاصره خبرنگاران و گزارشگران با استقبال دکتر هاشمی رئیس سازمان بهزیستی و امیر قلعه نویی مواجه شدند. رئیس سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی درباره شیرخوارگاه در بدو ورود به مهمانان ایتالیایی ارائه کرد.

بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس ، حمید استیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس همراه با میلانی ها به شیرخوارگاه آمنه آمدند.

ستارگان میلان و پرسپولیس و همچنین سایر مهمانان ویژه در یکی از سالن های شیرخوارگاه پذیرایی خواهند شد و پس از آن از سه بخش شیرخوارگاه  بازدید خواهند کرد. مجتبی محرمی ، رحیم یوسفی و مرتضی فنونی زاده از سوی حمید استیلی به فرانکو بارسی ، ارانیو و ماسارو  معرفی شدند. ستارگان میلان و پرسپولیس برخورد گرمی با یکدیگر داشته و ضمن احوال پرسی برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردند.
رئیس سازمان بهزیستی به فرانکو بارسی توضیحاتی ارائه کرد و گفت 200 کودک بی سرپرست در این شیرخوارگاه نگهداری می شوند و تا زمان دانشجویی تحت حمایت سازمان بهزیستی خواهند بود.

 

ساعت 9:55

 فاطمه معتمدآریا و مازیار فلاحی دو هنرمند مطرح کشورمان به دعوت باشگاه پرسپولیس در شیرخوارگاه آمنه حضور یافتند.

فاطمه معتمدآریا بازیگر مطرح کشورمان و همچنین مازیار فلاحی خواننده محبوبی که همواره بر پرسپولیسی بودن خود تاکید داشته به دعوت روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در شیرخوارگاه حضور یافته و با استقبال گرم ستارگان پرسپولیس و مسئولان سازمان بهزیستی و مدیران شیرخوارگاه آمنه مواجه شد.
معتمدآریا و فلاحی در بدو ورود به شیرخوارگاه آمنه از سوی حمید استیلی به ستارگان میلان معرفی شدند. مجتبی محرمی دقایقی با معتمدآریا و مازیار فلاحی به گفتگو پرداخت . محمد پنجعلی مدیر تیم بزرگسالان و بازیکن تیم ستارگان پرسپولیس نیز در این مراسم حضور یافته است. مدعوین در حال بازدید از یکی از بخش های این شیرخوارگاه هستند. سرود ویژه شیرخوارگاه  آمنه از بلندگو پخش شده و حاضران را تحت تاثیر قرار داده است.

همچنین مدیران شرکت کانون ایران نوین حامی برگزاری مسابقه  پرسپولیس و میلان در این مراسم در شیرخوارگاه آمنه شرکت کرده اند.

 

ساعت 9:59

محمود خوردبین سرپرست تیم ستارگان پرسپولیس به شیرخوارگاه آمنه آمده و با ستارگان میلان به گفتگو پرداخت.

خوردبین برخورد بسیار گرم و صمیمانه ای با فاطمه معتمدآریا داشت و دقایقی با وی به گفتگو پرداخت. همچنین فرانکو بارسی و دیگر ستارگان میلان دقایقی با معتمدآریا هم کلام شده و با هم به گفتگو پرداختند. ازدحام جمعیت در بخش موجب شده تا حدودی نظم از پیش تعیین شده مراسم بر هم بخورد.
نیما نکیسا ، بهنام ابوالقاسم پور و وحید قلیچ سه عضو دیگر تیم ستارگان پرسپولیس نیز دقایقی پیش وارد شیرخوارگاه آمنه شدند.

همچنین اکبری رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورشی پرسپولیس نیز لحظاتی پیش وارد شیرخوارگاه آمنه شد.

اخبار  تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)