پرسپولیس نیوز : مسوولان باشگاه پرسپولیس در دیداری از موسسه خیریه زنجیره امید، رایزنی‌های اولیه برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری را انجام دادند.

به گزارش رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بازدید که به سرپرستی بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس و با همراهی دکتر نویدی از کمیته فرهنگی و اجتماعی، حمید استیلی مدیر آکادمی فوتبال و مدیر عامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس، رضا ریاضتی سرپرست تیم امید و محسن رنجکش به نمایندگی از سوی روابط عمومی صورت گرفت و گفتگوهایی درباره نحوه انجام همکاری‌ها انجام شد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در راستای مسوولیت‌های فرهنگی و اجتماعی که برای خود قائل است، طی سال‌های اخیر فعالیت‌های خود در عرصه امور خیریه را به شکل چشمگیری افزایش داده است. از سوی دیگر موسسه خیریه زنجیره امید مجموعه‌ای است که با بهره‌گیری از یاری و همراهی پزشکان متخصص و فوق تخصص خیر در داخل و خارج از کشور بهره می‌برد و بیشتر در عرصه بیماری قلبی، ارتوپدی و ترمیمی کودکانی فعالیت می‌کند که یا خانواده‌های آنها به دلیل مشکلات مالی، قادر به انجام امور پزشکی فرزندان خود نیستند یا اینکه سرپرست ندارند.

طبق اطلاعات ارائه شده از سوی مسوولان این موسسه، به این ترتیب تاکنون 380 کودک تحت عمل جراحی و 3000 کودک نیز تحت درمان قرار گرفته‌اند.

مدیران موسسه خیریه زنجیره امید در جریان بازدید مسوولان باشگاه پرسپولیس، با توجه به پرطرفدار بودن باشگاه پرسپولیس و تاثیر عمیق و گسترده اقدامات آن در سطح جامعه، در دو بخش خواهان همکاری باشگاه بودند.

مطرح شدن این موسسه و معرفی فعالیت‌های آن برای جذب کمک‌های خیریه، مردمی و حتی نهادها برای ارائه سرویس‌های بیشتر به کودکان و انجام فعالیت‌های خیریه که منجر به جمع‌آوری کمک‌های مالی و درآمدسازی در راستای این اهداف باشد، از درخواست‌های مطرح شده‌ای بود که پیرامون آن، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در پی این گفتگوها مقرر شد جلسات تکمیلی برای عقد تفاهم‌نامه همکاری در روزهای آینده بین مدیران دو مجموعه صورت بگیرد که نتیجه آن به اطلاع رسانه‌ها و افکار عمومی خواهد رسید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)