پرسپولیس نیوز : مسوولان و مربیان باشگاه پرسپولیس در سفر به قزوین از مدارس فوتبال پرسپولیس در قزوین بازدید کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان و مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس در راستای راه‌اندازی مدارس فوتبال باشگاه پرسپولیس در استان‌ها، شهرستان‌ها و کلیه نقاط کشور و خارج از کشور، در سفر به قزوین از مدارس فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در قزوین بازدید کردند.

مسوولان باشگاه پرسپولیس به همراه مرتضی فنونی‌زاده مربی تیم نوجوانان و نجم‌الدین بخشی پیشکسوت و سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس راهی قزوین شدند.

در این سفر از زمین‌های تمرین، فروشگاه و ساختمان اداری مدارس فوتبال باشگاه پرسپولیس در قزوین بازدید به عمل آمد و در پایان در سالن ورزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در قزوین طی مراسمی از مدرسان، مربیان، اولیاء، بازیکنان و دست‌اندرکاران مدارس فوتبال تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
ستار آقامحمدی مدیر مدارس فوتبال باشگاه پرسپولیس در قزوین پس از ارائه گزارش کامل از عملکرد و فعالیت‌های این مدارس فوتبال گفت: باید از باشگاه پرسپولیس و مدیر عامل محترم آن سردار محمد رویانیان تشکر کنیم که بانی این طرح شدند تا استعدادها و نخبه‌های کشور برای پیشرفت فوتبال مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. این مجموعه با 450 بازیکن و 12 مربی و مدرس در سه زمین چمن طبیعی و با کیفیت عالی فعالیت می‌کند. ضمن اینکه کلیه بچه‌ها از لباس‌های متحدالشکل پرسپولیس و امکانات و تجهیزات کامل بهره می‌برند.

وی افزود: مجموعه پرسپولیس در قزوین علاوه بر مدارس فوتبال در کلیه رده‌های تیم‌های پایه در رقابت‌های لیگ استانی حضور داشته و بازی‌ها و نتایج درخور شأن باشگاه پرسپولیس را کسب کرده‌اند. تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید پرسپولیس در قزوین از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و امیدواریم با تعاملات لازم با باشگاه پرسپولیس، بازیکنان با کیفیت و با استعداد، به تیم‌های پایه پرسپولیس در تهران منتقل گردند.

در پایان این بازدید، مسوولان و مربیان اعزامی باشگاه به قزوین در مراسمی که از سوی مسوولان مدارس فوتبال پرسپولیس در این شهر تدارک دیده شده بود شرکت کردند. حضور مهندس محسن حق‌شناس مدیر اداره کل ورزش و جوانان، مسوولان هیات فوتبال، روسای بسیج و مدرسان، مربیان و اولیاء بازیکنان در این مراسم جالب توجه بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)