پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز از دانشگاه علمی ـ کاربردی پرسپولیس بازدید کرد.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان دقایقی پیش با حضور در دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس از این مکان دیدن کرد.

 این بازدید در حالی صورت گرفت که خبرنگاران اجازه حضور در سالن را پیدا نکردند.

این اتفاق درحالی رخ داد که خبرنگاران با دعوت باشگاه پرسپولیس به مراسم رفته بودند، حتی عکاسان و تصویربرداران هم اجازه پوشش این مراسم را پیدا نکردند.

 

وزیر ورزش و جوانان گفت: از صحبت‌های من در مورد خصوصی‌سازی اشتباه برداشت شد و طبق قانون خصوصی‌سازی باید انجام شود.

 محمود گودرزی در حاشیه حضور در دانشکده علمی- کاربردی پرسپولیس گفت: دوست خوبم دکتر سودی من را به اینجا دعوت کرد و چون موضوع علم در میان بود در این مکان حاضر شد.

وی در مورد حضور علم در ورزش عنوان کرد: علم در ورزش حضور خوبی دارد و رو به توسعه است. انشاء‌الله بهتر هم خواهد شد. مسائل علمی به ورزش ورود کرده است و هر روز به سمت علمی‌تر شدن نیز می‌رود. ورزش از علم بی‌نیاز نیست، انشاء‌الله در آینده گسترش بیشتری پیدا کند و روز به روز شاهد علمی‌تر شدن ورزش باشیم.

گودرزی در مورد خصوصی‌ شدن استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: خیلی علاقمند نیستم به مسئله استقلال و پرسپولیس ورود پیدا کنم. من موافق باشم یا نه این مسئله قانونی است که باید اجرا شود و به سمت خصوصی‌سازی برویم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه عنوان شده که او موافق خصوصی‌ شدن این دو باشگاه پایتخت نیست، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنید مشکل این دو باشگاه با خصوصی‌سازی شدن حل می‌شود؟ تصدی‌گری دولت باید از دور باشد و این کنترل و مراقبت از دور صورت بگیرد. خصوصی‌سازی باید اجرا شود و از صحبت‌های من در این ارتباط اشتباه برداشت شد.

وی در مورد شرایط استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: من در مورد این دو باشگاه بحثی ندارم و صحبت در مورد آنها مرتبط با ورزش قهرمانی و فدراسیون فوتبال است. در مورد خصوصی سازی به سجادی دستورات لازم را دادیم و او پیگیر این مسئله است.

گودرزی در مورد انتخابات فدراسیون عنوان کرد: به هر حال زمان انتخابات 4 فدراسیون اعلام شده است و 10 فدراسیون دیگر نیز در نوبت قرار دارند تا بلافاصله زمان انتخابات آنها نیز اعلام شود. کمیته المپیک نیز انتخاباتش در حیطه کاری خودش است و ما به آن وارد نمی‌شویم.

وی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای المپیک آینده دارند، افزود: تمامی مسائل را پیش‌بینی کردیم و نکات مهمی مطرح شده است. باید هر چه سریعتر به آن فضا برویم. اختلافاتی بین برخی افراد وجود داشت که باید این مسائل را حل کنیم و حرکت رو به جلو داشته باشیم.

گودرزی در مورد اینکه آیا ایران می‌تواند در المپیک بعدی نتایج قابل قبولی کسب کند، خاطر نشان کرد: حرکت ما در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک همیشه با نوسان همراه بوده است، در یک مسابقه 8 مدال، در مسابقه بعد 2 مدال و سپس در تورنمنت بعدی 11 مدال گرفتیم. این نشان می‌دهد نوسان‌های زیادی داریم. ما هدفمان کاهش نوسانات و اثرگذاری شانس و تقدیر است. باید با یک فرآیند علمی 8 تا 10 ساله در مسیر درستی قرار بگیریم که از دخالت شانس در نتایجمان دور شویم. اگر برنامه دقیقی داشته باشیم می‌توانیم خودمان را به واقعیت نزدیک‌تر کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد فساد در فوتبال اظهار داشت: در دانشگاه موضوع فساد ادراک شده و فوتبال را مورد بررسی قرار دادیم. فساد ادراک شده با فساد حقیقی متفاوت است. با توجه به اینکه در دیدگاه عموم این نظر وجود دارد که در ورزش فساد است، مطمئنا مسئله‌ای وجود دارد. خوشحالیم که مجلس به این مسئله ورود کرده است. امیدوارم این مشکلات کوچک هم برطرف شود و ورزش در فضای صحیح و سالم قرار بگیرد.

گودرزی در مورد حضور هاشمی‌طبا در هیئت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک و اینکه او از چه کسی مجوز گرفته است، عنوان کرد: او قبل از حضور من مجوزش را دریافت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)