شایعه یا واقعیت؟

مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری عصر امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس با حبیب کاشانی دیدار و گفت و گو کرد تا خبرهای متخلفی در خصوص این ملاقات در محافل خبری منتشر شود.


برخی منابع خبری اعلام کردند برخلاف اعلام سایت باشگاه این نشست به هیچ وجه به مقوله تسویه حساب کاپیتان سابق پرسپولیس ارتباط نداشته بلکه در این جلسه حبیب کاشانی مذاکرات مهمی را با کریم باقری انجام داده تا از موضع وی برای بازی مجدد در تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده خبردار شود.


این ادعا در حالی از سوی محافل خبری مطرح شد که طی روزهای اخیر برخی خبرهای حکایت از این داشت که حبیب کاشانی در تلاش است با مذاکره با بازیکنان سال‌های دور پرسپولیس نظر آنها را برای پیوستن به پرسپولیس در فصل یازدهم جلب کند که در همین راستا با کریم باقری نیز ملاقات کرد و به صورت خصوصی با او مذاکره کرد.

کریم باقری چند روز پیش در گفت و گو با یکی از رسانه‌های ورزشی از بازگشت احتمالی خود به لیگ برتر خبر داده بود اما در این خصوص توضیح زیادی نداد و تنها به ذکر این جمله که برای برگشتن پیش شرط دارم کفایت کرد تا حالا خیلی‌ها بازگشت مجدد کریم باقری به باشگاه پرسپولیس را محتمل تر از قبل بدانند.

 

کریم باقری در اوسط فصل جاری به دلیل نیمکت نشینی توسط علی دایی تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و ترجیح داد به صورت انفرادی تمرین کند تا از آمادگی لازم دور نباشد، برخی افراد معتقدند چنانچه علی دایی در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود باید منتظر حضور کریم باقری در پرسپولیس باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)