پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از حدود پنج ماه در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت کرد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 و 10 دقیقه در ورزشگاه درفشی فر تهران آغاز شد و با توجه به نمایش خوب این تیم برابر لخویا با شور و نشاط خاصی همراه بود.

بازیکنان اصلی پرسولیس به مدت 20 دقیقه ریکاوری داشته و سپس به استخر و سونا رفتند.

محمدنوری و محسن بنگر با لباس شخصی در محل تمرین حضور داشتند که در این بین نوری برای دقایقی با حمید درخشان به صحبت پرداخت و سپس ورزشگاه را ترک کرد.

محمد عباس زاده نیز به دلایل نامعلومی با وجود اینکه در ورزشگاه درفشی فر حضور داشت در تمرین شرکت نکرد.

پیام صادقیان و رضا نوروزی به دویدن دور زمین مشغول بودند که پس از حدود 30 دقیقه سرمربی پرسپولیس از نوروزی خواست تا در تمرینات گروهی شرکت کند.

نوروزی حدود پنج ماه قبل رباط صلیبی خود را تحت عمل جراحی قرار داده بود. محمدرضا خانزاده نیز که یک ماه قبل آسیب دیده بود در تمرینات امروز حضوری فعال داشت.

محمود خوردبین، میلاد کمندانی، احمد نورالهی و مهدی طارمی غایبین تمرین امروز بودند.

دو بازیکن تیم امید پرسپولیس در تمرینات شرکت کردند که حمید درخشان تمایلی به حفظ آنان نشان نداد.

قرار است کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار با بنیادکار ازبکستان روز یکشنبه راهی این کشور شود.

همچنین فیلم دیدار بنیادکار و النصر عربستان فردا در اختیار کادر فنی پرسپولیس قرار می گیرد.

طبق تصمیم مسوولان باشگاه پرسپولیس در صورت برتری در هر دیدار لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان این تیم سکه بهار آزادی دریافت می کنند و به بازیکن گلزن یک سکه بیشتر اهداء می شود.

 

در پایان تمرین امروز (چهارشنبه) حمید علی‌عسگر و مهرداد کفشگری که در یک تیم در فوتبال درون تیمی شرکت داشتند به خاطر شکست تیم‌شان با یکدیگر مشکل لفظی شدیدی پیدا کردند.

بازی تمرینی سرخپوشان با کری‌ فراوانی از سوی بازیکنان همراه بود و با توجه به این قضیه بازیکنان تیم بازنده از شکست تیم‌شان ناراحت شدند و در ادامه علی‌عسگر و کفشگری با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردند. این مشاجره آنقدر جدی بود که حمید درخشان خودش را به بازیکنان مذکور رساند و از آنها خواست به بحث و جدال خود پایان دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)