مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده با توجه به تغییر و تحولات مدیریتی در پرسپولیس و رفتن حبیب کاشانی به احتمال فراوان به این باشگاه برمی‌گردد.

 

به نقل از مشرق، چند روزی است که مدیران پرسپولیس درباره کمیته فنی این باشگاه بحث‌هایی را آغاز کرده‌اند. صحبت‌هایی درباره انتخاب اعضای جدید کمیته فنی مطرح شده که هنوز قطعی نشده است.

در این بین نام پیشکسوتان مختلف باشگاه برای عضویت در کمیته فنی مطرح شده است اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد که محمد رویانیان در حال حاضر برای بازگشت احمدرضا عابدزاده به پرسپولیس و عضویت او در کمیته فنی به جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند.

 

همچنین ابراهیم اشتیانی نیز یکی دیگر از پیشکسوتانی است که مدیران باشگاه برای عضویت در کمیته فنی با او مذاکراتی انجام داده‌اند.

 

حضور احمدرضا عابدزاده در پرسپولیس می‌تواند برای هواداران این تیم یک خبر خوش باشد. اما گفته می‌شود علی پروین زیاد با این انتخاب موافق نیست و در ادامه شاید اختلافات او با سردار رویانیان وارد مرحله تازه‌ای شود. البته عابدزاده تمایل دارد که به عنوان مربی در کادرفنی پرسپولیس فعالیت کند اما از قرار معلوم حمید استیلی با این انتخاب چندان موافق نیست.

 

مدیران باشگاه در شرایط کنونی فعلا موضوع بازگشت عابدزاده را تا قطعی شدن انتخاب این چهره محبوب، رسانه‌ای نکرده‌اند، ولی به نظر می‌رسد اگر دروازبان افسانه‌ای فوتبال ایران به پرسپولیس برگردد حرف‌وحدیث‌های فراوانی در این تیم به وجود بیاید.

 

به نوشته قانون، در شرایط کنونی فعلا هم چیز در حد شایعه مطرح شده و مدیران باشگاه نیز درباره این موضوع اظهار نظر رسمی نداشته‌اند. به همین دلیل باید منتظر بود و دید که عابدزاده به کادرفنی پرسپولیس برمی‌گردد یا راهی کمیته فنی می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)