مرجع خبری پرسپولیس : تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تهران امروز از ساعت 12:30 در مجموعه شركت واحد دنبال شد. در اين تمرين بازيكنان پس از گرم كردن به مرور كارهاي تاكتيكي، حفظ توپ و پرسينگ، سانتر از جناحين و ضربه به سمت دروازه پرداختند.

تمرين قرار بود از ساعت 10:40 آغاز شود اما با دستور دايي بازيكنان در جلسه‌اي نود دقيقه‌اي شركت و از ساعت 12:30 تمرين خود را دنبال كردند. در اين جلسه ضمن صحبت‌هاي دايي، فيلم بازي هاي تيم فوتبال استقلال براي بازيكنان آناليز شد.

منصوري و تياگو در تمرينات گروهي شركت كردند.  دروازه‌بان‌ها زير نظر يحيوي تمرينات ويژه‌اي را انجام دادند.

 

بازيكنان پرسپوليس هنگام گفت وگو با خبرنگاران تلويزيوني اصرار داشتند كه اين كارشان دور از چشم دايي باشد. دايي به بازيكنان تأكيد كرده تا به جاي انجام مصاحبه‌هاي مختلف بيشتر به فكر بازي حساس روز جمعه باشند.

حميد علي عسگر و ابراهيم شكوري به دليل مصدوميت اختصاصي تمرين كردند. البته شكوري بعد از دقايقي زير نظر دكتر زرينه به تمرين پرداخت.

در تمرين امروز جلال اكبري و بازيكنان تيم اميد غايب بودند.

اشتباهات داوري در بازي با ملوان سوژه اصلي تمرين امروز پرسپوليسي‌ها بود. بازيكنان بارها در اين باره با يكديگر به گفت وگو پرداختند.

علي دايي بارها تمرين را متوقف كرد و به تذكر به بازيكنان پرداخت.

در پايان تمرين امروز دايي بازكنان را به دو قسمت تقسيم كرد، يك قسمت كه شامل مهدي شيري، محمدپروين، نوري، رضايي، حيدري و شيث رضايي بودند پس از دويدن‌هاي استقامتي زمين را ترك كردند و ساير بازيكنان نيز زير نظر عبدي به تمرين پرداختند.

تمرين ساعت 13:55 به پايان رسيد.

* در تمرين امروز تنها 8 هوادار حضور داشتند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)