مرجع خبری پرسپولیس: يکي از اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپويس درباره آخرين شرايط باشگاه و سرمربي اش تکيد مي کند که بلوخين يکي از گزينه هاست ولي حضور او هنوز قطعي نشده ، اين در حالي است که عباس انصاري فرد از قطعيت حضور اين مربي خبر داده بود.

در عين حال اين عضو هيات مديره که علاقه اي به افشاي نامش ندارد، از توافق با اين سرمربي براي حضور در ايران در روز مبعث مي گويد که به دلايلي انجام نشده است. او علت هاي داخلي را علت لغو اين سفر مي داند. مشخص نيست با وجود آنکه انصاري فرد با اطمينان کامل از انتشار نام سرمربي پرسپوليس گفته بود، چرا باز از اين مربي و اعلام نامش هيچ خبري نشد.يک و نيم ماه پيش که هنوز حضور مربي خارجي به تصويب نرسيده بود، محمد آخوندي عضو جوان و پرنفوذ هيات مديره پرسپوليس در جلسه هيات مديره از استخدام يک مربي داخلي با کارنامه مثل مجيد جلالي دفاع کرد، اما در نهايت مصوبه هيات مديره اين بود که يک مربي خارجي به پرسپوليس بيايد، اما با وجود همه تلاش ها و رايزني ها، کار استخدام سرمربي خارجي پرسپوليس به هزار دليل انجام نشده است و اين تيم در اوج نابساماني و بلاتکليفي قرار دارد.

پرسپوليس به همراه پاس همدان تنها تيم هاي ليگ هستند که هنوز بازيکنان با اسم سرمربي آشنا نيستند و به نظر اين سرگرداني باز هم ادامه خواهد داشت.

 
يک عضو هيات مديره پرسپوليس در اين باره مي گويد: «تا چهارشنبه صبر مي کنيم و بعد از آن تصميم جديدي خواهيم گرفت.» به عقيده او گزينه داخلي  براي پرسپوليس منتفي نيست. اين اظهارنظر با اهميت، در شرايطي مطرح مي شود که قرار بود سرمربي پرسپوليس ديروز معرفي بشود. در ميان گزينه هاي مطرح شده، فقط برانکو ايوانکوويچ، سرمربي سابق تيم ملي ايران به دليل شناخت فوتبال ما، گزينه خوبي بود که او هم اعلام کرده به ايران نخواهد آمد. ظاهرا براي اتمام اين سريال، يکي، دو روز ديگر بايد صبر کنيم.

از طرفي بسياري از خبرنگاران امروز خود را به دفتر باشگاه رساندند تا در مورد آخرين اخبار از سرمربي و علي کريمي، مطلع بشوند اما در کمال تعجب اين افراد نه از انصاري فرد خبري بود و نه از رئيس دفتر او که هميشه پاسخگوي خبرنگاران است. سايت باشگاه پرسپوليس هم اين روزها بيشتر به انتشار عکس هاي اردوي ترکيه اشتغال دارد و بنابراين عطش خبري از پرسپوليس همچنان باقي ماند. گفته مي شد انصاري فرد در دفترش حضور داشته اما با توجه به اينکه معرفي سرمربي يک بار ديگر به تاخير افتاده است، دوست نداشته با خبرنگاران روبه رو شود. در اين باره نسبتا حق با اوست چراکه مگر چه حرف تازه اي وجود داشته که او به زبان بياورد؟
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)