یکشنبه 18 اسفند(17:45)

مرجع خبری پرسپولیس: مدیر کمیته تیم‌های ملی با تاکید بر اینکه برای صعود به جام جهانی و افزایش غرور ملی باید از تمام ظرفیت فوتبال ایران استفاده کرد، گفت: حضور علی کریمی به یکپارچگی و اتحاد تیم ملی برای شکست عربستان کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

مهدی تاج در خصوص دعوت کادر فنی از علی کریمی برای دیدار با عربستان یادآور شد: خوشبختانه هر زمان پای منافع و اولویت‌های ملی در میان بوده همه عناصر فوتبال مانند یک سرباز فداکار در خدمت تیم ملی بوده‌اند و با تعامل خوبی که از این دو چهره ملی طی روزهای گذشته دیده‌ام، مشکلی در این زمینه وجود ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی کریمی بار دیگر به تیم ملی بازمی گردد.

تاج افزود: قطعا دایی در دیدار با عربستان از تمام ظرفیت فوتبال ایران استفاده خواهد کرد و با موضع گیری‌ها و حرکت‌های اصولی که از کریمی دیده‌ام، حضور این بازیکن به یکپارچگی و اتحاد تیم ملی برای شکست عربستان کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

وی درباره احتمال دعوت از مهدی مهدوی کیا نیز برای این دیدار گفت: در صورتی که کادر فنی در این پستی که مهدوی کیا بازی می کند احساس نیاز کند قطعا این بازیکن نیز به اردو دعوت خواهد شد چرا که بار تجربی و تاثیر روحی او در بازیکنان می تواند در این مسابقه حساس به تیم ملی کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)