پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در غیاب سیدجلال حسینی و خلعتبری برگزار شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو روز استراحت از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در سالن به بدن‌سازی پرداختند.

* سیدجلال حسینی و محمدرضا خلعتبری غایبان تمرین امروز بودند.

*همه به دنبال حضور پروین در تمرین بودند اما هیچ خبری از او نشد که به دنبال تامین پاداش بازیکنان است.

*در تمرین امروز همچنین با تهیه کیک بزرگی که روی آن عکس علی دایی حک شده بود تولد 44 سالگی شهریار جشن گرفته شد.

 

 در تمرین امروز که در سالن بدنسازی و پشت درهای بسته انجام شد، اتفاق جالبی هم روی داد. اعضای تیم با تهیه کیکی، علی دایی را غافلگیر کردند تا سالروز تولد او را جشن بگیرند.

دایی به محض ورود به محل تمرین با هیاهوی شاگردانش روبرو شد که تولدش را تبریک می‌گفتند. علی دایی که متولد 14 بهمن سال 1348 است، امروز 44 ساله شد.

 

بازیکنان خیلی سعی کردند تا کیکی را به صورت دایی بزنند اما دایی آنقدر جدی و مصمم بود که کسی جرات این کار را پیدا نکرد، به همین دلیل کیک را به صورت محلوجی ماساژور تیم و نیلسون زدند.
 

* نکته جالب تمرین این بود که مسئولان ورزشگاه درفشی‌فر که برای برف‌روبی زمین چند کارگر گرفته بودند، اما پول دستمزد کارگران را نداشتند تا آنها برای گرفتن پولشان در درفشی‌فر ماندنی شوند.

*حدود 30 هوادار پشت در بسته تمرین قرمزپوشان را نگاه می‌کردند.

 

 * سید جلال حسینی که چند روزی به سفر رفته بود در تمرین صبح امروز حضور پیدا نکرد. این در شرایطی است که گفته می‌شد مدافع پرسپولیس برای حضور در لیگ قطر به این کشور سفر کرده اما ظاهراً حسینی در ایران حضور داشته است. خلعتبری دیگر غایب تمرین بود.

* سعید شیرینی برخلاف روزهای گذشته در تمرین امروز حضور داشت.

* کارگران ورزشگاه درفشی‌فر پیش از شروع تمرین کاورهای پلاستیکی که روی زمین وجود داشت را جمع کردند. با وجود اینکه زمین کاورکشی شده بود اما آثار یخ زدگی در قسمت‌هایی از زمین وجود دارد.

 

 طبق اعلام مسوولان تیم، سید جلال حسینی و محمدرضا خلعتبری از تمرین بعدزاظهر به جمع سرخپوشان ملحق خواهند شد. مهرداد کفشگری و امید عالیشاه هم امروز در کلینیک باشگاه به فیزیوتراپی پرداختند.

 

 * خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه شیث رضایی مدافع سال‌های دور پرسپولیس امروز و پس از تمرین نوبت صبح پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر آمد تا در کلینیک این ورزشگاه به فیزیوتراپی مشغول شود. شیث رضایی چند ماهی است که پس از دوران محرومیتش به مس کرمان پیوسته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)