مرجع خبری پرسپولیس : پس از شكست پرسپوليس مقابل بنيادكار، برخي بازيكنان اين تيم كه احتمال جدايي‌شان بسيار زياد است، در رختكن از هم تيم‌هاي خود خداحافظي كردند.

برخي از بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس پس از حذف از ليگ قهرمانان آسيا در رختكن ورزشگاه از ساير نفرات خداحافظي كردند تا مشخص شود قصد ادامه حضور در اين تيم را ندارند.

* 30 دقيقه پس از اتمام بازي، اعضاي تيم بنيادكار در ورزشگاه آزادي مانده و مشغول پايكوبي بودند. آنها با ريوالدو برخورد بسيار خوبي داشته و او را بر روي دست از رختكن خارج كردند. بازيكنان اين تيم جلوي چشم عابدزاده،‌ كادر فني و بازيكنان پرسپوليس به جشن و پايكوبي مشغول شدند. تماشاگران پرسپوليس نيز در ورزشگاه مانده و علاقه اي به ترك آن نداشتند.

*پس از اينكه وينگادا با اعتراض برخي از رسانه‌ها مبني بر استفاده نكردن از توره مواجه شد با خنده جواب آنها را داد.

*نيروي انتظامي 50 هوادار را در ورزشگاه آزادي دستگير كرد.

*عباس انصاري‌فرد مديرعامل پرسپوليس پس از اينكه به همراه علي‌آبادي از ورزشگاه خارج شد بعد از 10 دقيقه دوباره به ورزشگاه بازگشت و با بازيكنان مشغول صحبت شد.

*علي‌آبادي و سعيدلو تمايلي به گفت و گو با خبرنگاران نداشتند و تنها به ذكر اين جمله بسنده كردند كه: ” پرسپوليس خوب بازي كرد فقط نتوانست گل بزند. ” آنها در پاسخ به اين سوال آيا پروين به پرسپوليس بازمي‌گردد فقط لبخند زدند و ورزشگاه را ترك كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)