پرسپولیس نیوز : تعداد سکه‌های پاداش داده شده به کادر پزشکی، ماساژ و تدارکات پرسپولیس ناراحتی بازیکنان را در پی داشت و آنها را وادار به واکنش در این باره کرد.

 پس از پیروزی شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال عربستان به بازیکنان این تیم نفری 5 سکه بهار آزادی به عنوان پاداش داده شد. این درحالی بود که سهم کادر پزشکی، ماساژ و تدارکات این تیم تنها به یک سکه ختم شد که این موضوع باعث ناراحتی این افراد و حتی خود بازیکنان پرسپولیس شد.

این اتفاق درحالی رخ داد که گروه ماساژ و پزشکی پرسپولیس مدت‌هاست پولی از این باشگاه نگرفته‌اند و از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارند و باشگاه پرسپولیس هنوز هم قدمی برای حل این مشکل برنداشته است.

شب گذشته بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت 5 سکه بهار آزادی به عنوان پاداش متوجه شدند گروه پزشکی، تدارکات و ماساژ تنها نفری یک سکه دریافت کرده‌اند که این موضوع حتی ناراحتی بازیکنان را در پی داشت و آنها تصمیم گرفتند همگی نفری یک سکه از سهم خود کم کرده و به 11 عضو پزشکی و تدارکاتی پرسپولیس بدهند.

این کار بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا سهم 11 عضو کادر پزشکی و تدارکات پرسپولیس از نفری یک سکه به نفری 2 سکه ارتقاء‌ پیدا کند.

با این همه باید منتظر ماند تا مشخص شود تا بالاخره بعد از حدود 6 ماه که کادر پزشکی و تدارکات پرسپولیس حقوقی نگرفته‌اند باشگاه پرسپولیس چه زمانی با این افراد تسویه حساب مالی خواهد کرد آن هم در حالی که لیگ برتر به پایان رسیده و پرسپولیس تنها یک بازی مقابل الهلال در عربستان دارد تا فصل فوتبالی‌اش به طور کامل تمام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)