پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم پرسپولیس پیش از بازی با صبا درباره این مسابقه صحبت کردند.

 پرسپولیس امروز در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان به دیدار صبای قم می رود.

در حاشیه تمرین این تیم، محمد انصاری مدافع آخر سرخپوشان در گفت و گویی از حسین ماهینی از او سوالاتی پرسید که در ادامه متن آن را می خوانید:

انصاری: آقای ماهینی از وضعیت تیم بگویید.

ماهینی: بازی فردا می تواند برای ما سرنوشت ساز باشد.می توانیم سه امتیاز را بگیریم و خودمان را تثبیت کنیم داخل جدول. انشا.. با حضور 70، الی 80 هزار تماشاگر سه امتیاز خوب بگیریم.

انصاری: نظرت درباره اوضاع بدنی چیست؟

از لحاظ بدنی خدا را شکر در این سه هفته خیلی بهتر شدیم. شرایط همه چیز عالی است.

 

در ادامه محسن ربیع خواه راجع به جدال با صبا اظهار داشت: انیدوارم که بازی خوبی جلوی تیم صبا داشته باشیم. بتوانیم این تیم را شکست دهیم و صدرنشینی مان را تداوم بخشیم.

 

امید عالیشاه هم درباره بازی با صبا صحبت کرد: سلام به هواداران پرسپولیس. آن ها در این دو، سه هفته ما را شرمنده کردند و سنگ تمام گذاشتند. فکر می کنم با توجه به نظرات و روحیه ای که به بچه ها می دهند شرایط بسیار خوب است و امیدوارم این مساله تا پایان ادامه داشته باشد. امیدوارم در بازی خانگی به سه امتیاز برسیم تا هواداران یک ماه خوشحال باشند.

 

 محمود خوردبین هم راجع به بازی با صبا پیش بینی کرد: انشا… بازی را با دو گل اختلاف می بریم. دیگر نمی خواهیم صدر جدول را از دست بدهیم.

 

کمال کامیابی نیا هم گفت: خدا را شکر همه بچه ها آماده هستند. انشا.. بتوانیم این بازی را هم ببریم و سه امتیاز را بگیرم و با نشاط به تعطیلات برویم. حضور مردم صد رد صد انگیزه به خصوص می دهد و فکر می کنم ورزشگاه پر می شود. امیدوارم با حضور مهدی طارمی بازی را ببریم.

طارمی هم نظرش را راجع به بازی هفته چهارم این گونه گفت: انشا.. با گل کمال به صورت چکشی بازی را ببریم. فردا هم بتواند گل های دوم و سومش را بزند و برای آقای گلی استارت بزند.

وحید امیری هم اظهار داشت: انشا.. فقط بازی ببریم. امیدوارم در صدر جدول بمانیم و سه امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم.

محمد انصاری هم به همین یک جمله اکتفا کرد: امیدوارم هواداران مثل همیشه حمایت کنند و می بریم.

علیرضا بیرانوند گفت: بازی سختی داریم. تیمها در ورزشگاه آزادی بسته بازی می کنند. ما برایمان فرق نمی کند. اگر قهرمانی می خواهیم باید همه بازی ها را ببریم.

در پایان علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس اذعان داشت: روز پرکار و سختی بود. مطمئنم که ما برنده بازی با صبا هستیم. امیدوارم با یک برد خوب و شیرین دل هواداران را شاد کنیم. فکر می کنم بازی را دو-صفر ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)