پرسپولیس نیوز : بعد از اینکه پرسپولیسی ها با دو بازیکن مدنظر برانکو ایوانکوویچ به توافق نرسیدند، سرمربی سرخپوشان دو کروات دیگر را برای حضور در ایران به باشگاه معرفی کرده است.

 بعد از اینکه مسوولان پرسپولیس موفق به عقد قرارداد با دو بازیکن کروات که با نظر برانکو ایوانکوویچ به ایران آمده بودند نشدند، سرمربی این تیم دو بازیکن دیگر از کشورش را برای عقد قرارداد با این تیم به باشگاه معرفی کرده است تا مقدمات حضورشان در ایران و مذاکره فراهم شود.

این دو بازیکن هم در دو پست دفاع و مهاجم بازی می کنند و با توجه به نامه نگاری های صورت گرفته به زودی به تهران خواهند آمد تا مذاکره برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس صورت گیرد.

 

اردوی پرسپولیس از کرواسی به ترکیه منتقل شد

برنامه ریزی برانکو ایوانکوویچ در پایان فصل گذشته برای برپایی اردوی آماده سازی پرسپولیس مطابق برنامه پیش نمی رود.

 

پرسپولیسی ها که امیدوار بودند با توجه به زمان باقی مانده، در نقل و انتقالات شرایط بهتری به دست بیاورند و خیلی زود با جمع بندی لازم لیست خود برای فصل آینده را تدارک ببینند این روزها از برنامه ریزی خود عقب مانده اند و با بازیکنان موردنظرشان به توافق نرسیدند. پروسه زمان بر جذب بازیکن باعث شده تا این تیم از اردوی آماده سازی مورد نظر برانکو ایوانکوویچ در کرواسی هم ناکام بماند و در این ارتباط گفته می شود مسوولان این تیم به دنبال ایجاد شرایطی هستند تا در ترکیه اردوی ابتدای فصل و آماده سازی خود را برپا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)