پرسپولیس نیوز : بازیکن جوان باشگاه پرسپولیس گفت: به گفته پزشکان از ناحیه سر کمی خونریزی داخلی کرده‌ام و الآن یک طرف سرم کمی بی حس است.

روز گذشته و در جریان دیدار تیم‌های جوانان پرسپولیس و احسان ری، علی آستانی بازیکن تیم پرسپولیس در صحنه‌ای از بازی با بازیکن تیم حریف «سر به‌ سر» شد که این مسئله باعث شد این بازیکن برای دقایقی دچار شرایط نگران‌کننده‌ای شود.

آستانی در این خصوص گفت: روز گذشته در بازی با احسان ری با بازیکن حریف سر به سر شدم اما وقتی که از جایم بلند شدم سرم گیج می‌رفت. بعد از بازی هم نفهمیدم که چه اتفاقی برایم افتاد و وقتی به خودم آمدم در خانه بودم اما چون حالم بد شده بود یکی از دوستانم مرا به بیمارستان برد که تحت نظر پزشکان بودم اما الآن شرایط بهتری دارم هرچند که یک طرف از صورتم کمی بی‌حس است.

این بازیکن جوان پرسپولیس ادامه داد: پزشکان به من گفتند استراحت کن و داروهایی هم برایم تجویز کردند اما هنوز از بینی‌ام خون می‌آید و طبق گفته پزشک خونریزی داخلی کمی هم داشته‌ام اما جالب است که هیچکس از باشگاه به من زنگ نزده و هیچکس از من احوال‌پرسی نکرد حتی وقتی در آن شرایط روی زمین افتاده بودم مربی تیم به جای اینکه نگران من باشد از من پرسید آیا می‌توانی بازی کنی؟!جالب اینجاست که در کنار زمین آمبولانس هم بود اما مرا با آمبولانس هم نبردند!

وی در پایان اظهار داشت: هیچکس از مسئولان باشگاه حالی از من نپرسید که من مرده‌ام یا زنده حتی حسین عبدی که مدیر پایه‌های باشگاه هست هم هیچ تماسی با من نگرفته است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)