مرجع خبری پرسپولیس : اما یکی از نزدیکان هدایتی معتقد است او این بازی را تا روز آخر نقل و انتقالات کش می دهد و…

 

 آنقدر درباره ماندن و انتقال کریمی اظهارات ضد و نقیض شنیده‌ایم که تا پایان زمان استراحت دو نیم فصل به پایان نرسد باور نمی‌کنیم او می‌ماند یا می‌رود . قانون طوری طراحی شده تا پرسپولیس بتواند بازیکن مورد نظرش یعنی علی کریمی را در پنجره نقل و انتقالات به راحتی جذب کند.

عزیز محمدی که اواسط فصل معتقد بود قانون هیچ راهی نگذاشته تا پرسپولیس بتواند کریمی را از استیل آذین بگیرد، بعد از اصرار تیم پرطرفدار پایتخت با برگزاری جلسه هیأت‌رئیسه سازمان لیگ، ساختاری را ایجاد کرده که کریمی منعی قانونی برای رفتن به پرسپولیس نداشته باشد. قانون ویژه که می‌تواند سبب انتقال کریمی باشد این است: «با تغییراتی که ایجاد شده از این فصل هر تیم می‌تواند یک بازیکنش را با بازیکنی از تیمی دیگر معاوضه کند و با این شرایط پرسپولیس و استیل‌آذین می‌توانند بر سر جابه‌جایی کریمی با هم به توافق برسند.»

این اتفاق درحالی می‌افتد که ماجرای پیوستن کریمی به پرسپولیس حالا دیگر دغدغه قانونی ندارد اما گره خورده است چون مدیریت دو تیم پرسپولیس و استیل‌آذین با هم وارد جنگ شده‌اند. درحالی که کریمی خود علاقه بسیاری دارد که دوباره پیراهن پرسپولیس را در لیگ به تن کند اما اسیر این بحران بزرگ شده که حبیب کاشانی و حسین هدایتی با هم به جنگ می‌پردازند، جنگی که تنها برگ برنده‌اش علی کریمی است.

 

هرکس او را در اختیار داشته باشد و بهتر این برگ را برای طرفداران تیم رو کند، بازی را برده است. درحالی که قرار بود تصمیم هیأت‌مدیره استیل‌آذین دیشب درباره انتقال کریمی نهایی شود و پرسپولیس هم که هدایتی را تهدید به شکایت کرده بود سعی داشت با قرار دادن هدایتی بر سر این آزمون که اگر پرسپولیسی هستی سد راه کریمی نشو، او را وادار به جدایی جادوگر کند با گفته‌های لیدر حامی کاشانی با هدایتی وارد جنگی علنی شده و کار را دوباره به بن‌بست رسانده است.

این دعوا تا جایی بالا گرفته که نزدیکان به مالک استیل‌آذین با اطمینان می‌گویند او کریمی را به پرسپولیس نمی‌دهد. با این وجود وقتی همین سؤال از مدیر تیم یعنی مهریزی پرسیده می‌شود، او پاسخ می‌دهد: «هنوز تصمیم نگرفته‌ایم. یک روز دیگر هم زمان نیاز داریم تا در این‌باره به جمع‌بندی برسیم. حتماً تا فردا تصمیم نهایی‌مان را اعلام می‌کنیم.» او این جمله را می‌گوید اما یکی از دست‌اندرکاران سابق استیل‌آذین در این‌باره می‌گوید: «آنها این بازی را کش می‌دهند. بحث کریمی ادامه خواهد داشت تا روز آخر نقل‌و‌انتقالات و آن روز هدایتی در یک برنامه زنده ظاهر می‌شود و از علاقه‌اش به پرسپولیس می‌گوید و از اینکه به عشق مردم از حق تیمش گذشته است تا کریمی به پرسپولیس برگردد.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)