مرجع خبری پرسپولیس : بینندگان تلویزیونی که در انتظار پخش فینال زود هنگام نیم فصل اول لیگ برتر بودند به دلیل پخش سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان 15 دقیقه ابتدایی این مسابقه را از دست دادند .

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، در حالی که میلیون ها هوادارا دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن منتظر آغاز مسابقه و تماشای آن از رسانه ملی بودند، شبکه سوم سیما در اقدامی عجیب به دلیل پخش سریال پنجمین خورشید از نمایش پانزده دقیقه ابتدایی مسابقه صرف نظر کرد . آن هم در شرایطی که قریب به 5 دقیقه در میانه سریال آگهی بازرگانی پخش شد که با صرف نظر از آن می توانستند بخشی از مسابقه را پوشش دهند.

علاوه بر این در تایمی که اوج حساسیت مسابقه بود، مسئولان شبکه سه ناگهان تصاویر مسابقه را قطع و اقدام به پخش اخبار سراسری ساعت 22 کردند آن هم با خبری چون بزرگترین فستیوال بالون دنیا در کشور آلمان !

به نظر می رسد مطابق روال گذشته مسئولان رسانه به ظاهر ملی قصد دارند با نادیده گرفتن شعور و سلیقه مخاطب به روال راه رفتن ، روی اعصاب بیننده ادامه دهند !

این در حالی است که شبکه سوم انحصار پخش مسابقات تیم های پرطرفدار پایتخت را در اختیار دارد ، با چنین روالی و با هزار منت اقدام به پخش مسابقات آنان می کند اما مسابقات تمامی تیم های شهرستانی به راحتی و به صورت کامل از شبکه استانی پوشش داده می شود.

انتهای گزارش اختصاصی // پویا نوایی – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)