پرسپوليس نيوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: از مسئولان باشگاه استقلال می خواهم رده بندی یک سایت را به عنوان رده بندی فیفا در داخل ایران جا نیندازند چرا که این سایت وجاهت قانونی فیفا را ندارد.

حسین قدوسی ضمن بیان این مطلب افزود: قبل از این رده بندی بهترین تیم های جهان از سوی سایت آمار و تاریخ فدراسیون بین المللی فوتبال – فیفا – اعلام می شد که از حدود شش ماه قبل و به دنبال درگذشت مدیر این سایت، دیگر فعالیت جدی صورت نمی گیرد. این رده بندی جدید هم از سوی سایتی اعلام شده که هیچ ارتباطی به فیفا ندارد.

وی تاکید کرد: از مسئولان باشگاه استقلال می خواهم که رده بندی این سایت را به فیفا ربط ندهند چرا که این رده بندی وجاهت قانونی ندارد و نباید طوری رفتار کنیم که همه فکر کنند این رده بندی از سوی فیفا اعلام شده است. استقلالی ها در سایت رسمی اعلام کرده اند که این رده بندی فیفاست و پرسپولیس نباید آن را زیر سوال ببرد.

چند روز پیش رده بندی بهترین تیم های فوتبال جهان از سوی سایت footballdatabase اعلام شد که طی آن استقلال به عنوان تيم 85 جهان بالاتر از اينتر ايتاليا معرفی شده بود. بعد از این اعلام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر این رده بندی دچار اختلافاتی شدند و مدیران عامل و روابط عمومی دو باشگاه مصاحبه های علیه یکدیگر انجام دادند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)