پرسپولیس نیوز : مشاور حقوقی باشگاه راه‌آهن سورینت گفت: بازیکن پرسپولیس با باشگاه ما قرارداد داشته و حضور او در این تیم غیرقانونی بوده و ما به همین دلیل از او شکایت می‌کنیم.

به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن ، رضا شاه‌منصوری، با اعلام اینکه میلاد کمندانی، قرارداد 5 ساله رسمی با باشگاه سورینت امضا کرده است و نمی توانسته با باشگاه دیگری از جمله پرسپولیس قرارداد ببندد، تاکید کرد: این بازیکن نه تنها در خصوص پیوستن به باشگاه پرسپولیس دچار تخلف انضباطی شده بلکه متعاقب آن حضور وی در لیگ پرتغال نیز کاملا غیرقانونی است.

وی تاکید کرد: باشگاه سورینت از حق و حقوق خود در این خصوص کوتاه نخواهد آمد و در این راستا از بازیکن خاطی به‌طور رسمی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

میلاد کمندانی عضو تیم امید سورینت بوده و پیش از آغاز فصل حتی در تمرینات تیم بزرگسالان نیز حضور پیدا می‌کرد.

 

قائم مقام باشگاه راه آهن سورینت گفت: بازیکن پرسپولیس قرار بود به مقاومت تهران برود و به او گفتیم که اگر ما را دور بزند از او شکایت می‌کنیم.

کاظم امانی در خصوص شکایت باشگاه راه آهن سورینت از میلاد کمندانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: او با ما قرارداد بست اما پس از آن به ما گفت که من اشتباه کردم و یک‌سال دیگر با تیم فوتبال مقاومت تهران قرارداد دارم و باید برای آن تیم بازی کنم. ما هم به یک شرط با بازگشت او موافقت کردیم آن هم این موضوع بود که او واقعا در مقاومت بازی کند و کلکی نباشد و ما را دور نزند.

وی ادامه داد: حتی باشگاه مقاومت هم با ما تماس گرفت و گفت که او بدون آگاهی قرارداد بسته و ما هم اعلام کردیم اشکالی ندارد در صورتی شکایت نمی‌کنیم که او حتما در مقاومت بازی کند، این حق مسلم ما است که از او شکایت کنیم و چنین کاری را انجام می‌دهیم.

قائم مقام باشگاه راه آهن سورینت در مورد اینکه کمندانی هم‌اکنون به پرتغال رفته و آیا آنها قصد دارند او را از این کشور بازگردانند، گفت: شاید او محروم هم بشود به هر حال هرچه که قانون بگوید صورت خواهد گرفت. این حق ماست که شکایت کنیم و پیگیر این موضوع باشیم.

امانی در مورد بازگشت ابراهیم‌زاده به تمرینات راه آهن سورینت تصریح کرد: ابراهیم‌زاده پس از بازی با سپاهان تصمیم گرفت دو روز در کنار خانواده‌اش بماند، امروز هم بلیت برگشت به تهران را داشته اما با توجه به اینکه من دندانپزشکی بودم خبری از تمرینات و او ندارم. مسائلی که در مورد حضورش در سپاهان مطرح شده فقط در مطبوعات و رسانه‌هاست وگرنه هیچ مسئله دیگری نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)