پرسپولیس نیوز :باشگاه نفت‌تهران در راستای انتخاب سرمربی تیم فوتبال خود بیانیه‌ای صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، این باشگاه در جهت انتخاب سرمربی تیم فوتبال خود بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد: اولاَ، پیرو دو اطلاعیۀ قبلی صادر شده به اطلاع کلیۀ علاقه مندان و ارباب جراید می رساند وضعیت انتخاب سرمربی این باشگاه برای لیگ چهاردهم نهایی شده و نام و مشخصات سرمربی این تیم حداکثر تا پایان این هفته از طریق سایت رسمی این موسسه به اطلاع خواهد رسید.

ثانیاَ، در مورد بازیکنانی که قصد جدایی از این تیم را داشته به اطلاع می رساند بر اساس مصوبۀ هیئت امناء کلیۀ نقل و انتقالات بازیکنان و حتی گفت و گوی آنان با هر باشگاهی می بایست با اجازۀاین باشگاه انجام پذیرفته و باشگاه هایی که قصد جذب هریک از بازیکنان تیم نفت تهران را داشته باشد باید کتباَ و قانوناَ با مدیریت باشگاه وارد مذاکره شوند.در غیر این صورت بازیکنان متخلف مشمول جریمۀ نقدی خواهند شد.

ثالثاَ، در مورد قرار داد وریا غفوری و رضا نوروزی با این باشگاه به اطلاع می رسد،هر دوی این بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه نفت تهران بوده و هر یک به ترتیب یک فصل و نیم فصل از قراردادشان باقی مانده است. بدیهی است هریک از دو بازیکن مزبور برای جدایی می بایست رضایت باشگاه قبلی خود را فراهم آورند.در مورد قرارداد وریا غفوری هم به اطلاع می رسد،موضوع نامبرده از طریق تفاهم و تعامل قابل حل بوده این مسئله در آینده ای نزدیک حل و فصل خواهد شد.

"روابط عمومی و امور رسانه ای باشگاه نفت تهران"

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)