پرسپولیس نیوز : روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد مسئولان باشگاه مس اگر دفاعی دارند از مربی تیمشان دفاع کنند وگرنه اظهار نظر درباره تیم‌های دیگر خلاف مقررات است.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه‌ از مسئولان باشگاه مس درخواست شده اگر واقعا برای اثبات ادعاهای خود فیلمی دارند، آن را ارائه کنند تا مشخص شود  ادعاهایشان واقعی است نه واهی

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای که یک نسخه آن در اختیارمان قرار گرفته است، پاسخ برخی اظهارات مسئولان باشگاه مس کرمان در روزهای اخیر را داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

"مدیریت محترم باشگاه مس کرمان عنوان کرده نشستن علی دایی روی نیمکت پرسپولیس در بازی با مس قانونی نبوده و در ادامه اشاره کرده است که چون از زمان ابلاغ رای 72 ساعت نگذشته بوده، به همین دلیل دایی روی نیمکت نشسته است. مدیریت باشگاه مس در حالی به حضور سرمربی پرسپولیس روی  نیمکت در کرمان ایراد می‌گیرد که خودش در ادامه اظهاراتش پاسخ خود را داده است.

حضور علی دایی روی نمیکت پرسپولیس در بازی پرگل پرسپولیس و مس کاملا قانونی بود زیرا بنا به تایید سازمان لیگ، کمیته انضباطی، کمیته استیناف و واکنش تمامی ارکان حقوقی و رسانه‌ای جامعه فوتبال به این دلیل که 72 ساعت از ابلاغ رای صادره نگذشته بوده، سرمربی پرسپولیس قانوناً می‌توانست در دیدار مقابل مس کرمان تیمش را از روی نیمکت هدایت کند.

از سوی دیگر ایشان عنوان کرده‌اند که چرا کمیته استیناف آقای دایی را بخشیده است. در این باره باید بگوییم محرومیت سرمربی پرسپولیس برخلاف تصور ایشان بخشیده نشده بلکه علی دایی با دفاعیات حقوقی و ارائه توضیحات تبرئه شده است.

متاسفانه مسئولان مس کرمان بدون در نظر گرفتن دو ماجرایی که ربطی به هم ندارند، سعی دارند درباره علی دایی اظهار نظر کنند. علی دایی شاکی خصوصی داشت و پرونده وفق شکایت باشگاه سپاهان تشکیل شده بود، کمیته انضباطی هم صرفا وی را جریمه نقدی کرد.

پرویز مظلومی با گزارش ناظر بازی و به اصطلاح حقوقی از دیدگاه مدعی العموم فوتبال، شامل محرومیت شده و این محرومیت در قالب دستور موقت است و هیچ شباهتی به رای علی دایی ندارد. او گفته به رای کمیته انضباطی اعتراض می‌کنیم در حالیکه آنچه صادر شده رای نیست و وفق ماده 11 آیین نامه انضباطی، دستور موقت است که قطعی خواهد بود.

انشاالله همانگونه که علی دایی درباره ماجرای محرومیت خود صرفا با استدلال حقوقی کار را پیش برد، دوستان هم اینگونه رفتار کنند و حقوقی حرف بزنند. وقتی مسئولان یک باشگاه می‌گویند استیناف نمی‌تواند رای خود را تغییر دهد و اصولا به مبحثی به نام اعاده دادرسی واقف نیستند، چه باید گفت؟ اگر دفاعی دارند از مربی تیمشان دفاع کنند وگرنه اظهار نظر درباره تیم‌های دیگر خلاف مقررات است.

دوستان در مس کرمان این روزها عنوان می‌کنند سه پنالتی آنها در بازی با پرسپولیس نادیده گرفته شده در حالی که روز اول مدعی بودند یک پنالتی‌شان گرفته نشده است. البته در برنامه 90 و براساس کارشناسی انجام شده پس از مرور چندین باره صحنه‌های آهسته نیز مشخص شد که چنین ادعایی کاملا باطل است.

علاوه بر این مسئولان باشگاه مس در همان برنامه نود نیز مدعی بودند که توپ مهرداد کفشگری پس از برخورد به پای محسن بنگر وارد دروازه شده بود و چون بنگر در موقعیت آفساید بوده، این گل مردود است در حالیکه در همین برنامه و از چند زاویه نشان داده شد که به هیچ عنوان توپ برخوردی با مدافع پیش تاخته پرسپولیس نداشته است. نمی‌دانیم دوستان در باشگاه مس کرمان درباره بازی دیگری صحبت می‌کنند یا بازی پرگل و تاریخی پرسپولیس و مس کرمان.

به نوعی احساس می‌کنیم آنها می‌خواهند باخت پرگل خود مقابل پرسپولیس و همچنین محرومیت آقای مظلومی بر اساس دستور موقت را که هیچ شباهتی با محرومیت آقای دایی ندارد، را با یکدیگر مقایسه کنند. ضمن اینکه بعضاً مطالبی را عنوان می‌کنند که وجود خارجی نداشته و درباره داوری آن بازی نیز به صحنه‌هایی اشاره می کنند که هیچ شباهتی به بازی پرسپولیس و مس کرمان ندارد.

در این شرایط از آنها درخواست می‌کنیم اگر واقعا برای اثبات ادعاهای خود فیلم دیگری دارند، آن را در اختیار صدا و سیما و برنامه‌های تلویزیونی قرار دهند تا مشخص شود که ادعاهایشان واقعی است نه واهی."
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)