پرسپولیس نیوز : مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران را تکذیب کرد.

حسین قدوسی درباره شایعه آمدن برانکو ایوانکوویچ به ایران برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: براساس گفت‌وگویی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم، باید بگویم چنین خبری صحت ندارد و برانکو به ایران نیامده است. همچنین در مورد مبلغ و چگونگی قرارداد برانکو مطالبی عنوان شده که صحت ندارد.

«اخبار رسمی از طریق باشگاه پرسپولیس به اطلاع علاقمندان به فوتبال خواهد رسید و چیز پنهانی وجود ندارد»، وی با بیان این جمله افزود: حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس بوده و در حال تمرین دادن تیمش است. پرسپولیس در آستانه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست و امیدواریم شاهد حمایت همه جانبه از این تیم باشیم.

 

در حالی که شایعه شده برانکو ایوانکوویچ به تهران آمده است تا قراردادش را امشب با پرسپولیسی‌ها نهایی کند اما نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس این شایعه را تکذیب کرد و گفت: چنین خبری صحت ندارد و هیچ هماهنگی هم برای حضور برانکو در تهران انجام نشده است.

وی در پاسخ به دیگر شایعه مبنی بر خداحافظی حمید درخشان با بازیکنان پرسپولیس گفت: این خبر نیز کذب است و من به عنوان مدیر باشگاه پرسپولیس با قاطعیت اعلام می‌کنم که در دیدار سه‌شنبه شب ما مقابل لخوایای قطر قطعا درخشان روی نیمکت پرسپولیس خواهد بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)